سامسونگ در حال ساخت ساعتی هوشمند با صفحه نمایش گرد است [شایعه]

سامسونگ در حال ساخت ساعتی هوشمند با صفحه نمایش گرد است [شایعه]
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

این خبر هنوز تایید نشده و در حد یک شایعه است، اما گفته شده که ظاهرا شرکت سامسونگ در حال کار بروی یک ساعت هوشمند است که از صفحه نمایش گرد بهره می برد و نیز قابلیت شارژ بی سیم را داراست.

بنا به اعلام SamMobile در حال حاضر ساعت های هوشمندی که توسط سامسونگ تولید شده اند به صورت معمولی شارژ می شوند، اما ساعت هوشمند جدیدی که به آن اشاره کردیم، قرار است امکان شارژ شدن با شارژرهای بی سیم را برای کاربران فراهم نماید. همچنین نام این محصول Orbis اعلام شده.

همانطور که در مطالب مختلف گویا آی تی اشاره کرده ایم، SamMobile از منابع معتبر نزدیک به سامسونگ است که تا کنون پیش بینی های زیادی کرده که درست از آب درآمده اند. همین نکته باعث می شود احتمال ساخت چنین محصولی توسط شرکت مو.رد بحث افزایش یابد.

اگر این خبر صحت بیابد ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ خود را به ساعت هوشمند محبوب Moto 360 نزدیک تر کرده. همانطور که اجتمالا می دانید Moto 360 اولین ساعت هوشمندی بود که از صفحه نمایش گرد بهره می برد. همچنین قابلیت شارژ بی سیمی برای رقابت با ساعت هوپشمند ال جی یعنی LG G Watch R قابلیتی بسیار خوب است.

ساعت هوشمند Orbis به جای اندروید از سیستم عامل تایزن بهره خواهد برد، بنابر این بنظر می رسد در نهایت می توانیم منتظر یک ساعت هوشمند جذاب از سوی سامسونگ باشیم که بنابه گفته ها، در نمایشگاه MWC 2015 احتمالا از آن رونمایی خواهد شد.[منبع: Techradar]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *