انتشار تصاویر جدید از Battlefield: Hardline

انتشار تصاویر جدید از Battlefield: Hardline
  • 1393/11/2
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت EA و استودیو Visceral Games سازنده عنوان شوتر اول شخص Battlefield: Hardline به تازگی دسته ای تصاویر جدید از نقشه ها و حالت های عنوان Battlefield: Hardline منتشر کردند که برای علاقه مندان به این بازی جالب خواهد بود.

Battlefield: Hardline نسخه فرعی از سری بازیهای مشهور Battlefield از رقبای دیرینه فرنچایز Call of duty است. در این نسخه دیگر خبری از جنگ بین کشورها نیست بلکه جنگ بین پلیس و خلافکارها در میان است و شما در نقش پلیس ظاهر می شوید.

طبق گفته سازندگان بازی این نسخه دارای ۹ نقشه به نام های Downtown, Bank Job, The Block, Dust Bowl, Hollywood Heights, Growhouse, Derailed, Riptide و Everglades است. همچنین از ۷ حالت نیز به نام های Conquest, Team Deathmatch, Heist, Blood Money, Hotwire, Rescue  وCrosshair بهره می برد. شما باید در هریک از این حالت ها ماموریت های خاص خودشان را طی کنید.

Battlefield: Hardline با موتورگرافیکی فراسبایت ۳ توسط استودیو Visceral Games با همکاری استودیو سازنده اصلی فرنچایز Battlefield یعنی DICE برای PC,PS4,XBOX ONE,XBOX 360,PS3 در دست توسعه می باشد. این عنوان ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۱۴ روانه بازار شود اما متاسفانه با تاخیر چند ماهه جهت بهینه سازی بیشتر بازی رو به رو شد و حال برای انتشار در ۱۷ مارس از سوی شرکت EA برنامه ریزی شده است.

شما می توانید در ادامه به تماشای تصاویری از محیط این بازی بپردازید :

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *