تجربه FIFA 18 بر روی کنسول نینتندو سوئیچ خارق‌العاده خواهد بود

تجربه FIFA 18 بر روی کنسول نینتندو سوئیچ خارق‌العاده خواهد بود
  • 1396/3/21
  • مقدم
  • 0

در ماه فوریه، عرضه بازی FIFA 18 برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ تایید شد و می‌دانستیم که شرکت الکترونیک آرتز، نسخه جدید سری FIFA را برای کنسول جدید نینتندو سوئیچ منتشر خواهد کرد. با این‎حال، تا به امروز جزئیات چندانی پیرامون ویژگی‌های این نسخه ارائه نشده بود. برای جزئیات بیشتر در رابطه با بازی FIFA 18 برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ، در ادامه مطلب با وب‏‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

پیش از اینکه الکترونیک آرتز بازی FIFA 18 را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ تایید نماید، گمان می‌رفت که نسخه جدید شبیه‌ساز فوتبال EA برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ با FIFA 18 متفاوت خواهد بود و شرکت الکترونیک آرتز تصمیم دارد تا در رویداد E3 از دو بازی جدید FIFA 18 و EA SPORTS FIFA رونمایی کند. در آن زمان اعلام شده بود که بازی اول، برای رایانه‎های شخصی ویندوزی، کنسول پلی‌استیشن ۴ (و نسخه Slim و Pro) و کنسول ایکس‎باکس وان (و نسخه One S و Project Scorpio) منتشر خواهد شد و نینتندو سوئیچ، EA SPORTS FIFA را دریافت خواهد کرد که شباهت زیادی به نسخه‌های نسل هفتم بازی FIFA خواهد داشت.

با این‏حال، اطلاعات ارائه شده از سوی مقامات رسمی الکترونیک آرتز نشان می‌دهد که شایعات پیشین صحت ندارد و FIFA 18 برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر خواهد شد. با این‌حال، تفاوت‎های کلیدی بین این نسخه و نسخه‎های توسعه یافته برای کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی و ایکس‎باکس وان مایکروسافت وجود خواهد داشت.

از جمله این تفاوت‎ها، می‌توان به عدم ارائه بخش داستانی به همراه نسخه توسعه یافته برای کنسول نینتندو سوئیچ اشاره کرد. در FIFA 17 برای اولین‌بار از بخش داستانی سری بازی‌های «فیفا» رونمایی شد و استودیو سازنده، آن‌را The Journey نامید. مدتی بعد، اعلام شد که به همراه FIFA 18 نیز، بخش داستانی ارائه خواهد شد و ادامه مسیر حرفه‌ای زندگی شخصیتی به نام «الکس هانتر» را روایت می‎کند. این قسمت که The Journey 2: Hunter Returns نامیده می‎شود، به همراه FIFA 18 برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ منتشر نخواهد شد.

علاوه‌براین، کنسول نینتندو سوئیچ از نسخه‌ای از بازی FIFA 18 استفاده خواهد کرد که با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته نشده است. البته در حال‌حاضر، به جزئیات دیگری برای پورت FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوئیچ اشاره نشده است؛ هرچند، مدیرعامل اجرایی پیشین الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که بازی FIFA برای کنسول نینتندو سوئیچ به طور کامل از نو طراحی خواهد شد و نسخه پورت شده نیست.

از جمله بخش‎هایی که در این نسخه از بازی FIFA 18 وجود دارد، می‌توان به Ultimate Team، Kick-off، Local Seasons و Career اشاره کرد. در بخش Local Seasons می‌توانید با دوست خود با استفاده از دو کنسول نینتندو سوئیچ، به رقابت بپردازید. علاوه‎براین، می‌توانید با کاربران دیگر به صورت آنلاین، بازی FIFA 18 را تجربه نمایید و بدین شکل، توانایی‌های خود را به چالش بکشید.

در رابطه با گرافیک این بازی، EA مدعی است که بازی FIFA 18 با رزولوشن ۷۲۰p در حالت «دستی» کنسول نینتندو سوئیچ اجرا خواهد شد و زمانی‎که کنسول هیبریدی خود را به یک داک متصل نمایید، رزولوشن به ۱۰۸۰p ارتقا می‌یابد. همان‎طور که گفته شد، از نظر گرافیکی این بازی به نسخه‌های توسعه یافته از FIFA 17 برای کنسول پلی‎استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ شباهت خواهد داشت.

بازی FIFA 18 در ماه سپتامبر (اوایل مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد و رایانه‎های شخصی در همان زمان، می‌توانند جدیدترین نسخه از شبیه‎ساز فوتبال الکترونیک آرتز را تجربه نمایند. البته استودیو سازنده به انتشار بازی FIFA 18 برای کنسول‌های نسل هفتمی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ اشاره نکرده است؛ به همین جهت، احتمالاً این بازی برای این دو کنسول منتشر نخواهد شد. بدین شکل، FIFA 17 آخرین بازی از این فرانچایز خواهد بود که برای کنسول‌های نسل هفتمی سونی و مایکروسافت منتشر شده است. همان‌طور که گفته شد، عدم عرضه FIFA 18 برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ تنها در حد گمانه‌زنی است و هنوز احتمال صحت داشتن آن، مشخص نشده.

منبع: Gamespot

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *