انتشار Battlefield 5 در پایان سال 2016| Need for Speed جدیدی در کار است

انتشار Battlefield 5 در پایان سال 2016| Need for Speed جدیدی در کار است
  • 1393/11/13
  • میلاد جهاندار
  • 1

باتوجه به گزارش مالی اخیر کمپانی EA این شرکت توانست طی سه ماهه گذشته بیش از 1.13 میلیارد دلار درآمد کسب نماید که از این میزان 142 میلیون دلارش سود خالص است. این شرکت طی گزارش اش صحبت هایی از برنامه های آینده خود کرده است.

یکی از مهمترین مباحثی که آقای Andrew Wilson مدیرعامل شرکت EA بیان کرد درباره نسخه های آینده دو عنوان Battlefield 5 و Need for Speed جدید بود. اگرچه اطلاعاتی از این دو عنوان منتشر نشده اما انتظار عناوین بزرگی را برای سال آینده داریم.

سال گذشته اخبارهایی درباره بازی Battlefield 5 انتشار یافته که می گفتند این بازی در اوایل 2016 منتشر می شود و سپس آقای Andrew Wilson اظهار داشت که بازی فصل تعطیلات عرضه می گردد اما حال موضوع چیزی دیگری است زیرا آقای Andrew Wilson به تازگی اعلام کرد بازی اواخر 2016 انتشار پیدا می کند. استودیو DICE زمان زیادی برای توسعه Battlefield 5 دارد و انتظار می رود این نسخه همانند نسخه 4 از مشکلات کمتری برخوردار باشد.

یکی از دلایل EA برای عدم انتشار Battlefield 5 در سال 2015 این بوده که شرکت EA نمی خواهد دو عنوان از یک فرنچایز را در سال جاری منتشر کند زیرا عنوان Battlefield: Hardline نیز مارس امسال عرضه می گردد. علاوه بر این ها عنوان Star Wars Battlefront هم در تابستان امسال عرضه می شود. همه این ها موجب شده EA تصمیم به عدم انتشار Battlefield 5 بگیرد زیرا معتقد است احتمال دارد چند بازی هم سبک در یک سال منتشر شوند در سود شرکت مشکلی ایجاد گردد. البته موضوع دیگری که EA از بیان آن صرف نظر کرد و تحلیل گران به آن پرداختند فرصت بسیار استودیو DICE جهت عدم ایجاد مشکلی همانند Battlefield 4 می باشد.

شرکت EA علاوه بر بازی Battlefield 5 به عنوان جدید Need for Speed نیز اشاره کرده است. البته Need for Speed زمانی زودتر منتشر می شود و به گفته EA نسخه جدید بین مدت زمان مالی 1 آوریل الی پایان مارس 2016 عرضه می گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *