سیستم موردنیاز نسخه PC بازی بتلفیلد Hardline نزدیک به بتلفیلد ۴ است

سیستم موردنیاز نسخه PC بازی بتلفیلد Hardline نزدیک به بتلفیلد ۴ است
  • 1393/11/10
  • نادر عظیمی
  • 0

استودیو Visceral Games سازنده عنوان شوتر اول شخص آینده بتلفیلد Hardline به تازگی خبر از نزدیک بودن سیستم موردنیاز نسخه PC عنوان شوتر اول شخص بتلفیلد Hardline به عنوان بتلفیلد ۴ داده است.

استودیو Visceral Games هفته گذشته در صفحه رسمی خود بسیار فعال عمل کرده و به انتشار جزئیات جدیدی از بتلفیلد Hardline پرداخت. یکی از جزئیات این بوده که سیستم موردنیاز نسخه PC هنوز مشخص نشده است.

این استودیو می نویسد:

“ما مشخصات PC مورد نیاز برای این بازی را اعلام نکردیم اما اگر کامپیوتر شما می تواند بتلفیلد ۴ را اجرا کند مشکلی با بتلفیلد Hardline نخواهید داشت.”

همچنین درباره بتای بازی اعلام کرد:

“ما ۹ ماه گذشته کارهای زیادی انجام دادیم. بنابراین شما باید نسخه جدید را دانلود کنید. کاربران قدیمی بتا بسیار با احتیاط کار می کنند.”

این بسیار غیر طبیعی است که نیاز باشد برای نسخه جدید بتا باید به دانلود کردن پرداخت و بسیاری امیدوار بودن که بتوانند با همان دانلود قبلی به اجرای بتای جدید بپردازند. به همین دلیل کاربران می توانند بتا را در ۲ فوریه پیش دانلود کنند.

عنوان بتلفیلد Hardline نسخه فرعی از سری بازیهای پرطرفدار بتلفیلد بوده که با موتورگرافیکی فراسبایت ۳ برای PC،PS4،XBOX ONE،XBOX 360,PS3 در دست تولید می باشد و در مارس سال جاری از سوی EA عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *