سرویس رسانه آنلاین نینتندو، Tvii به اروپا میرود

سرویس رسانه آنلاین نینتندو، Tvii به اروپا میرود
  • 1393/11/29
  • پوریا رستمی
  • 0

جدید ترین اخبار، حاکی از برنامه ریزی نینتندو، برای راه اندازی سرویس رسانه آنلاین TVII (این سرویس در انحصار کنسول دستی این شرکت یعنی Wii u است) در اروپاست. آن‌طور که مشخص است، نینتندو  هرگز قصد جهانی کردن سرویس های خود را ندارد.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات موجود، این شرکت قصد راه اندازی سرویس جریان رسانه ای بسیار پیچیده ای  برای منطقه اروپا را داراست، که به نظر می‌آید این سرویس بسیار پیچیده چیزی نیست جز، رسانه آنلاین TVII که کاربران به کمک آن توانایی مشاهده بسیاری از برنامه های تلوزیونی به صورت آنلاین را دارند. علاوه بر این نینتندو در قبل به صراحت اعلام کرده بود، که در حال راه اندازی سرویس رسانه ای آنلاین مشاهده انیمیشن های ژاپنی برای کنسول دستی اش یعنی ۳DS به صورت رایگان است.

البته در این که، در حال حاضر تمرکز این شرکت بیشتر بر روی توسعه دو بازی POKEMON و KIRBY قرار دارد، جای تعجب نیست، ولی آن طور که از شواهد پیداست، بازیبازان منطقه قاره اروپا به زودی با محتوای بیشتری از سوی نینتندو مواجه خواهند شد. در آخر نیز تنها کاری که برای بروز رسانی دستگاهتان میبایست بکنید، دانلود برنامه از فروشگاه اینترنتی نینتندو و سپس نصب آن بر روی کنسول خود است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *