Nintendo NX همگان را شگفت زده خواهد کرد

Nintendo NX همگان را شگفت زده خواهد کرد
  • 1394/1/5
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

هفته گذشته، نینتندو با معرفی یک برنامه، ناگهان فاش کرد که در حال کار کردن بر روی یک کنسول بازی جدید به نام Nintendo NX بوده است. این کنسول قرار است در نهایت جایگزین کنسول موفق Wii U شود که البته اگر آمارهای فروش آن را در نظر بگیریم آنچنان خوشبینانه نیست.

متاسفانه اطلاعات زیادی از nintendo NX در دست نیست اما بنا به گفته ساتورو ایواتا، رئیس نینتندو، این کنسول قرار است همه را شگفت زده کند. او عنوان کرده است که کنسول جدید برای غافلگیر کردن بازیکن ها طراحی شده و می تواند روند بازی کردن یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

۲۰۰۰px-Wii_U_controller_illustration.svg

ایواتا در یک گفت و گو بیان کرده است: “اگر تنها به ارتقای سخت افزاری دستگاه های فعلی بسنده کنیم کار خاصی انجام نداده ایم. ما همیشه به این فکر هستیم که چطور باید بازیکن ها را غافلگیر کنیم و بتوانیم شکل بازی کردن آنها را تغییر دهیم”. به نظر می رسد او قصد دارد بگوید دستگاه های Play Station 4 و Xbox One تنها نسخه های ارتقا یافته از مدل های قدیمی تر خود هستند.

اما با این حال از آمارهای فروش مشخص است که سونی و مایکروسافت در راهبرد خود موفق بوده اند. به هر حال امیدواریم که نینتندو از مسائلی که باعث عدم موفقیت Wii U شدند درس گرفته باشد. به نظر شما نینتندو چطور می تواند رقابت را به نفع خود برگرداند؟ آیا کنسول جدید آنها می تواند با غول هایی مثل Xbox One و PS4 رقابت کند؟

[منبع: UberGizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *