به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸

به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸
  • 1396/11/21
  • فرید دانشفر
  • 0

به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸ برای Ultimate Team در راه است و برخی از بازیکنان شامل ارتقای قابل توجهی می شوند. در این جا به موارد جدید می پردازیم.

به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸ شماره ۱

گویا آی تی – چند روز تا ارائه به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸ توسط EA Sports باقی مانده است و Ultimate Team فیفا ۱۸ شامل تغییرات زیادی می شود.

برای مثال با توجه به این که EA Sports کدام تیم جدید را به عنوان تیم هفته انتخاب کند، به روزرسانی های زمستانی تغییر می کنند.

همان طور که توضیح دادیم برخی امتیازهای خاص نیز شاهد ارتقا زیادی خواهند بود.

به عنوان مثال امتیاز اولیه محمد صلاح از لیورپول در هنگام Rating’s Refresh 1 پله ارتقا پیدا می کند. شایان ذکر است که One to Watch هم بالاتر می رود.

داستان اصلی: به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸ در اواخر ماه منتشر می شود و آمار بازیکنان اروپایی حاضر در لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا، لا لیگا، سری آ و لیگ های دیگر ارتقا پیدا می کند.

به روزرسانی زمستانی به عنوان Ratings Refresh شناخته می شود و هدف EA Sport این است که آمار برخی بازیکنان را در Ultimate Team ارتقا بدهد تا توانایی های آن ها در دنیای واقعی به بازی منتقل شود.

علاوه بر این، برخی ستاره ها با توجه به عملکردشان ممکن است تنزل پیدا کنند.

لازم است بدانید که این به روزرسانی زمستانی نباید با به روزرسانی های مخصوص بازیکنان One To Watch فیفا ۱۸ اشتباه گرفته شود.

EA Sports هنوز تاریخ دقیق انتشار به روزرسانی زمستانی را اعلام نکرده است، اما طبق عادت پیش بینی می شود که در تاریخ مشابه سال های گذشته به دست بازیکنان برسد.

بر خلاف سال گذشته که آمار بسیاری از بازیکنان در اواخر ماه ژانویه فاش شده بود، هنوز مشخص نیست که کدام بازیکنان شاهد ارتقا خواهند بود.

در حال حاضر می توانید در کانال یوتیوبر معروف ZAN 0MG پیش بینی ارتقای بازیکنان را مشاهده کنید که البته رسمی نیست، اما با این حال می توانید یک نمای کلی از تغییرات بازیکنان داشته باشید.

تاریخ عرضه به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸

سال گذشته، به نظر می رسید که EA Sports به روزرسانی زمستانی را در روز ۱۰ فوریه عرضه کند.

در آن زمان اطلاعات زیادی در هفته های پیش از عرضه رسمی در اینترنت فاش شده بود.

با این حال EA عرضه به روزرسانی را تا روز جمعه ۱۷ فوریه به تاخیر انداخت و با لیگ برتر انگلیس شروع کرد. در هفته های پس از آن نیز لیگ های سراسر دنیا به روز شدند.

حدس می زنیم که EA به همین روش عمل کند و به روزرسانی زمستانی فیفا ۱۸ در روز جمعه ۱۶ فوریه در دسترس خواهد بود.

البته که نمی توانیم به طور قطع در مورد الگوی عرضه به روزرسانی ها نظر بدهیم، اما احتمال دارد که Rating Refresh تا روز ۲۷ فوریه برای تمام لیگ ها ارائه شود.

کدام امتیازها به روز می شوند

این یکی از بخش های مهم است و در این زمینه به سیستم استفاده شده توسط EA در سال گذشته توجه می کنیم.

به روزرسانی زمستانی تمام امتیازات موجود در بازی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل Non-Inform Cards، Inform Cards و Other Special Cards می شود که مانند Team of the Group و غیره قبلاً عرضه شده اند.

برای این که بتوانیم ساده تر توضیخ بدهیم، به نظر کارشناسان Ultimate Team در Futbin.com می پردازیم و به عنوان مثال ارتقای امتیاز رحیم استرلینگ را نشان می دهیم.

“بازیکن A یک فصل فوق العاده داشته است. امتیاز NIF 82 است، امتیاز inform اولیه ۸۴ و امتیاز ثانویه ۸۶ است. طبق اعلام فیفا بازیکن A شاهد ۲ پله ارتقا برای امتیاز NIF خواهد بود (به ۸۴ تغییر می کند)

 

” به این صورت با استفاده از امتیاز NIF 84 برای شروع، می توانیم امتیازات خاص را محاسبه کنیم. امتیاز ۸۴ به ۸۶ تغیر می کند و امتیاز ۸۶ به ۸۷ ارتقا پیدا می کند. این به این معنی است که هیچ امتیازی از دست نمی رود.

“در این جا می توانیم ارتقا +۲ امتیازی استرلینگ را مشاهده کنیم. EA یک NIF 84 برای او در نظر می گیرد و آمار او را به صورت زیر ارتقا می دهد.

امتیاز رحیم استرلینگ
امتیاز رحیم استرلینگ

Downgrade ها چگونه امتیازات را تحت تاثیر قرار می دهند

دوباره به FUTBIN نگاهی می اندازیم:

“بازیکن B یک فصل بد را پشت سر گذاشته و در تمام بازی ها عملکرد ناامیدکننده ای داشته است.

” با توجه به این قضیه EA تصمیم گرفته است که امتیاز را به -۱ کاهش دهد که NIF 82 را به NIF 81 تبدیل می کند.

“همان طور که قبل تر گفتیم، بازیکن B در حال حاضر دارای امتیاز inform 84 است و خوشبختانه تغییر در امتیاز NIF تاثیری در این بخش ندارد.

” در واقع غیر از امتیاز NIF مورد دیگری تغییر نخواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *