عرضه بازی APB Reloaded برای PS4 و XBOX ONE

عرضه بازی APB Reloaded برای PS4 و XBOX ONE
  • 1393/11/3
  • نادر عظیمی
  • 0

طبق اعلام شرکت آلمانی Deep Silver و استودیو Reloaded Productions عنوان اکشن ماجرایی APB Reloaded در نهایت برای کنسول های نسل هشتمی PS4 و XBOX ONE نیز منتشر می شوند.

استودیو Reloaded Productions بیان کرد که طی رویداد Digital Media Wire نیویورک در سپتامبر ۲۰۱۴ آنها در حال پورت نسخه PC بازی برای کنسول ها بودند. نسخه های نسل هشتمی توسط Deep Silver منتشر می شود و در حال حاضر در شرکت Workshop Entertainment که به پشتیبانی از بازیهای Reloaded می پردازد در دست توسعه است.

نسخه نسل هشتمی APB Reloaded برروی PS4 رایگان بوده اما برروی XBOX ONE تنها برای مشترکین طلایی XBL رایگان است. بازیکنان می توانند در بازی به صورت رایگان کسب آیتم کنند و وسایل نقلیه و سفارشی سازیهایی به صورت اختیاری انجام دهند.

استودیو Reloaded Productions همچنین گفته است :

“در سال گذشته ما می خواستیم بازیکنان PC بتوانند شخصیت ها و خریدهایی که در نسخه PC کردند را به نسخه های کنسولی انتقال دهند اما متاسفانه سونی و مایکروسافت با این ایده مخالفت نمودند. مذاکرات درباره این موضوع همچنان ادامه دارد اما مطمئن نیستیم که بتوان هر چیزی را از نسخه PC انتقال داد یا خیر. ما شما در جریان قرار خواهیم داد.”

عنوان APB Reloaded از دسامبر ۲۰۱۱ تاکنون بیش از ۵ میلیون گیمر آن را بازی کردند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *