سامسونگ در Galaxy S6 از سنسور دوربین ساخت خود استفاده خواهد کرد [شایعه]

سامسونگ در Galaxy S6 از سنسور دوربین ساخت خود استفاده خواهد کرد [شایعه]
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

هر وقت سخت از دوربین تلفن های هوشمند به میان می آید، سونی در واقعا بهترین نامی است که در این زمینه می شناسیم. ماژول دوربین تولید شده توسط این شرکت در محصولاتی چون آیفون بکار رفته است. در خط تولید تمام سری های Galaxy S نیز سامسونگ از دوربین های ساخت سونی بهره گرفته. اما شایعه ای منتشر شده که اگر حقیقت داشته باشد، استفاده از سنسور سونی در Galaxy S6 بسیار کم خواهد بود.

بر اساس خبرهای و شایعات پیشین از گلکسی اس ۶، که پرچمدار آینده سامسونگ خواهد بود، گفته شده که از دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکلسی بهره می برد که تثبیت گر اپتیکال هم یکی از ویژگی های آن است. در هر حال بنظر می رسد بجای استفاده از سنسورهای تولیدی شرکت سونی برای گلکسی اس ۶، شرکت سامسونگ می خواهد از تکنولوژی های خود برای ماژول دوربین تلفن هوشمند یاد شده استفاده نماید.

آیا این اتفاق تازه افتاده؟ در وواقع خیر. در گذشته نیز اخباری شنیده می شد که سامسونگ بر روی پروژه ای کار می کند که قرار است سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند باشد. بنابر این اگر این شرکت بخواهد از ماژول دوربین تولیدی خود بهره ببرد برای خیلی ها خوش آیند است. این کار قطعا برای رقابت با سونی در تولید ماژول دوربین تلفن های هوشمند صورت گرفته.

اما همانطور که اشاره نمودیم این خبر فعلا قطعیت کامل ندارد و نمی توان نظر کاملی در ایتباره داد. باز هم باید منتظر بمانیم تا زمان خود حقیقت را مشخص کند. نمایشگاه MWC 2015 رویدادی است که برای دنیای فناوری و گیک هایی مثل ما و شما جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

[مبنع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *