نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ به همراه دستیار صوتی کورتانا اکنون قابل دانلود است

نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ به همراه دستیار صوتی کورتانا اکنون قابل دانلود است
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

بعد از کنفرانس روز پنج شنبه مایکروسافت، آنچه در ویندوز ۱۰ منتظرش بودیم تا حدودی برایمان مشخص شد و در گویا آی تی نیز به آن پرداختیم. اما اکنون می توانید نسخه معرفی شده در رویداد یاد شده را دانلود نمایید. بله درست خواندید جدیدترین نسخه ای که از ویندوز ۱۰ تولید شده.

در این نسخه از ونیدوز ۱۰ برخی از امکانات و ویژگی های جدید مایکروسافت که در روز پنج شنبه معرفی کرد وجود دارند. از جمله می توان به دستیار صوتی کورتانا و بهبودهایی در منوی Start اشاره نمود. بخش تنظیمات نیز جدید شده و بخش تصاویر، نقشه ها و اپلیکیشن های فروشگاه ویندوز نیز بهبودهایی داشته اند. اپلیکیشن جدید Xbox App نیز در این نسخه حضور دارد ولی هنوز قابلیت استریم بازی ها از کنسول شما محیا نشده است.

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

cortana-409x350

کسانی که نسخه قبل از این بروزرسانی را نصب کرده اند کافیست بخش Update را اجرا کنند اما اگر قصد دارید ویندوز ۱۰ را تازه نصب کنید می توانید در برنامه کاربرانی که این سیستم عامل را تست می کنند و با نام Windows insider شناخته می شود، ثبت نام کنید تا مایکروسافت روش و دستوالعمل بروزرسانی از سیستم عامل موجودتان را به شما نشان دهد.

البته اگر فایل ISO ویندوز ۱۰ را هم دانلود کنید باز هم نیاز دارید تا در برنامه Windows Insider ثبت نام کنید. برای این منظور نیز اگر اکانت مایکروسافت را دارید می توانید از همان برای دسترسی به این برنامه استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید این نسخه پیشنمایش است و قطعا خالی از اشکال نخواهد بود. اگر از کاربران عادی هستید پیشنهاد میکنیم تا رسیدن نسخه نهایی صبر کنید. همچنین ویندوز ۱۰ مخصوص تبلت ها و تلفن های هوشمند قرار از در ماه فوریه از راه برسد.

[منبع: TNW]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *