معرفی نرم افزار Screenshots برای آیفون

معرفی نرم افزار Screenshots برای آیفون
  • 1393/11/6
  • مهدي ده نبي
  • 0

استفاده از اسکرین شات برای نمایش مشکلی در صفحه نمایش، یا نشان دادن ترکیب بندی صفحه امری غیر قابل چشم پوشی به نظر می رسد.

اسکرین شات در تلفن های هوشمند، امری مهم به شمار می رود. تصور کنید همسر تان لیست خرید برای شما در iMSG ارسال می کند. هنگام خرید، باید بین آرشیو چت خود با ایشان، دنبال آن لیست بگردید. اما می توانید با اسکرین شات گرفتن از صفحه، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

اما زمانی که بخواهید همان لیست خرید را برای شخص دیگری ارسال کنید و نخواهید که آن عکس را ضمیمه کنید، چکار می کنید؟ احتمالا متن آن را مجددا در دستگاه خود تایپ می کنید، یا به صورت مداوم بین دو اپلیکیشن سوئیچ می کنید تا متن کامل را کپی کنید. اینطور نیست؟

ما قصد داریم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنیم که دنیای اسکرین شات ها متحول خواهد کرد. با گویا آی تی همراه باشید.

iCon

Screenshots ، نام اپلیکیشنی است که اسکرین شات های شما را با توجه به اپلیکیشنی که از آن عکس گرفته اید، دسته بندی می کند.

1

به این ترتیب، اسکرین شات های گرفته شده از iMSG ها، در دسته بندی جدا نسبت به اسکرین شات های نرم افزار Instagram یا مرورگر سافاری قرار خواهند گرفت.

2

اسکرین شات هایی که قابل شناسایی نباشند نیز در فولدری به نام Others قرار می گیرند.

3

امکان دیگر Screenshots، توانایی آن در جداسازی عکس و متن های موجود در اسکرین شات های می باشد که کاربر را قادر می سازد به راحتی از آنها به صورت جداگانه استفاده کند.

4

در نهایت، بعد از استفاده از اسکرین شاتها، می توانید به راحتی از داخل خود اپلیکیشن، آنها را حذف نمایید و نیازی نیست که اپلیکیشن را بسته و به سراغ Camera Roll بروید.

این نرم افزار می توانید به رایگان از اپ استور دانلود نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *