ورزش نگار؛ از سفلی سردار تا قضیه‌ی ماندن کارلوس کی‌روش

ورزش نگار؛ از سفلی سردار تا قضیه‌ی ماندن کارلوس کی‌روش
  • 1393/11/10
  • مجتبی
  • 1

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


 

کروش : برای استفا دادن آماده ام اما رای ۸۸ درصدی مردم انگیزه ام را برای ماندن بیشتر می کند

۱۳-۱۱-۱-۲۱۳۴۲۲keroshهمانطور که می دانید شب گذشته برنامه پرطرفدار نود با حضور سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پخش شد. موضوع این برنامه تحلیل عملکرد تیم ایران در بازیهای جام ملت های آسیا بود. کی‌روش اعلام کرد که به حرف منتقدان گوش می کند اما هنگامی که آمار خیره کننده ۸۸ درصد مردم که با او موافق بودند را دید، اعلام نمود که این اتفاق انگیزه زیادی برای ماندن من ایجاد کرده. همچنین تعداد بسیار زیادی از مسئولان و یا افراد معروف و محبوب در حوزه ورزش حمایت خود را از کارلوس کی‌روش به شیوه های گوناگونی نشان داده اند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

سلفی سردار و بعضیااااا!

sardar va zia

اخیرا تصاویر سلفی در بین بازیکنان و افراد مشهور هم رواج زیادی یافته. حالا سلفی جدیدی از سردار آزمون منتشر شده که علی ضیاء مجری برنامه بعضی ها گرفته شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


چیزی که عوض داره گله نداره / عراق ۱۰ نفر شده و ۳ گل خورد و برنز را از دست داد

۱۳۹۳۱۰۲۲۱۵۴۸۳۹۴۷۴۴۵۰۵۱۲۳

تیم ملی فوتبال امارات توانست  بازی رده بندی جام ملت های آسیا را به نفع خود به پایان برساند. ابتدا این احمد خلیل بود که در دقیقه ۱۶ موفق شد دروازه عراق را باز کند  و امارات را پیش بیندازد اما در ادامه عراقی‌ها دو بار دروازه حریف را باز کردند. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

اینستاگرام علیرضا حقیقی برای کروش : مرد به تو میگن!

۱۳۹۳۱۱۱۰۰۰۰۰۶۴_PhotoL

همانطور که خلاصه اولین خبر ورزشی امروز در ورزش نگار خدمتتان عرض نمودیم، افراد زیادی به شیوه های گوناگون سعی در نشان دادن  حمایت خود از کارلوس کی روش سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان را نشان دهند. حالا علی رضت حیقی با انتشار تصویری دو نفره با کی روش، و متنی که در زیر آن نوشته، حمایت خود را از او در اینستاگرام خود نشان داده است.


این بود گزیده ای از مهمترین خبرهای ورزشی امروز. همچنین می توانید سایر خبرهای ورزشی امروز را در زیر مشاهده کنید و برای مشاهده متن کامل هر خبر، بر روی لینک آن کلیک نمایید.

کمالوند : بعد از دوگل و یک تیر دروازه فکر کردیم کار تمام شده!

ذوالفقارنسب : کروش عصبی است و روی تیم های پایه هم نظارت ندارد!

دفاع تمام قد علی رضا منصوریان از کروش : او فوتبال ما را دوباره به صدر رنکینگ آسیا بازگردانده است!

سردار آزمون : کسی که مرا کشف کرد اکبر محمدی بود!

رای اعتماد ۸۸ درصدی کروش

حمایت تمام قد حسین فرکی از کروش : به رای مردم احترام بگذاریم

برنامه بازی های امروز لیگ برتر

ضد گزارش بازی های امروز پرسپولیس و استقلال در گویا ورزش

ضد گزارش ذوب آهن -پرسپولیس / تساوی بدون گل


 

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *