آپدیت اندروید ۵ آبنبات چوبی برای گلکسی اس ۴ از راه رسید

آپدیت اندروید ۵ آبنبات چوبی برای گلکسی اس ۴ از راه رسید
  • 1393/11/12
  • مجتبی
  • 8

چند روز پس از ارائه نسخه ۵ اندروید برای گلکسی نوت ۳ گه در گویا آی تی نیز خبر آن را به اطلاعتان رساندیم، حالا تلفن هوشمند گلکسی اس ۴ با شماره مدل GT-I9500 نیز بروزرسانی اندروید ۵ اختصاصی را که توسط سامسونگ ارائه شده، دریافت نمود.

اندروید ۵/۰/۱ برای این دستگاه حجمی حدودا ۱۰۰۰ مگابایتی دارد و با آن می توانید پرچمدار ۲۰۱۳ سامسونگ را به آخرین و بهترین نسخه اندروید بروزرسانی کنید. قابل ذکر است که گلکسی اس ۴ در هنگام عرضه با اندروید ۴/۲ جلی بین ارائه شد. زبان طراحی متریال اندروید ۵ بهمراه رابط اختصاصی سامسونگ که حالا خیلی روانتر و بهتر هم شده همه باعث می شوند از گلکسی اس ۴ خود بهتر و بیشتر لذت ببرید. این بروزرساتی از طریق OTA و نیز نرم افزار SAmsung kies قابل دریافت و نصب است.

هر چند که پیش از این نیز تقریبا اطمینان وجود داشت که سامسونگ این گوشی را به اندروید ۵ بروزرسانی میکند و اینکه یک تلفن هوشمند تولید شده در دوسال قبل باز هم پشتیبانی نرم افزاری اش تمام نشده بسیار جای خوشحالی دارد. البته بروزرسانی مورد بحث برای اولین بار از روسیه منتشر شده و بتدریج در سراسر دنیا قابل دریافت است.

در هر حال، کسانی که از گلکسی اس ۴ در کشورهای مختلف استفاده می کنند خیلی زود و طی روزهای آینده اندروید ۵ را برای دستگاه خود می توانند دریافت کنند. همچنین برای مدل های تحت قرارداد اپراتورها این بروزرسانی به اپراتور مورد نظر بستگی دارد و امکان دارد این مدل ها کمی دیرتر بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی را دریافت کنند. اگر شما هم گلکسی اس ۴ دارید و این بروزرسانی را نصب کرده اید تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه ها با گویا آي تی و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. خب همه چیزشو توضیح دادین جز اصله کاری زمانه دقیق ک برای ایران میاد چ زمانیه؟

    1. توصیه می کنم این مقاله رو مطالعه کنید : https://www.gooyait.com/2015/01/18/the-android-5-0-update-release-which-smartphones-will-get-lollipop-and-when.html

  2. دقیقأ سر موعد و زمانی که سامسونگ وعده داده بود،،،
    بیصبرانه منتظرم که بیاد و نصبش کنم، یکی از لذت بخش ترین کارها تو دنیای دیجیتال همین بروزرسانی اسمارت فون مه…

  3. سلام
    لطفا اینم بگین برا همه مدلهای s4 قراره این آپدیت بیاد یا فقط چند نسخه؟؟
    اس 4 من مدلش i9506 هستش برا این مدلم آپدیت رسمی میده؟

  4. سلام من گوشی samsung galaxi s4 i9500 دارم هرچی میزنم ارتقا گوشی میگه شما از جدید ترین ورژن گوشی برخوردار هستید چیکا ر باید بکنم ممون میشم جواب بدید

  5. من دیروز گوشیم رو آپدیت کردم حدود یک ساعت نیم طول کشید که دانلود بشه و بیست دقیقه هم نصب و راه اندازی
    خوبه ازش راضی ام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *