اگر سر کلاس گوشیتو چک نکنی، ناهار مهمون این اپ میشی!

اگر سر کلاس گوشیتو چک نکنی، ناهار مهمون این اپ میشی!
  • 1393/11/13
  • مریم موید
  • 0

 با داشتن این اپ تنها با چند سانت افزایش سایز، می‌توانید چند نمره معدل خود را بالا ببرید!
قبلاً رفتن به مدرسه و نشستن سر کلاس، برای خیلی از دانش آموزان به معنی چرت زدن بود، حالا اما داستان کمی تغییر کرده است. این روزها دانش آموزان، کلاس‌های جبر و گسسته و زمین‌شناسی را با موبایل‌هایی زیر میز و گشت‌وگذار در اینترنت به پایان می‌برند. این حقیقت ایده اصلی طراحی اپلیکیشنی است که قرار است دانش آموزان را تشویق کند موبایل‌های خود را کنار گذاشته و دل به درس بدهند.
این اپلیکیشن که Pocket Points نام دارد در ازای چک نکردن گوشی به دانش آموزان غذا جایزه می‌دهد. اما چطور؟
زمانی که این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنید، با شناسایی موقعیت مکانی شما متوجه می‌شود که سر کلاس حضور پیداکرده‌اید. حالا دستگاه خود را قفل می‌کنید و کنار گذاشته و برنامه آغاز می‌کند به محاسبه مدت‌زمانی که طول می‌کشد که دوباره به سراغ دستگاه خود آمده و قفلش را بازکنید.
هرچقدر بیشتر بتوانید بدون دستگاه خود سر کنید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. زمانی که امتیاز شما به حدنصاب رسید می‌توانید به غذاخوری‌های محلی مراجعه کرده و این امتیازات را تبدیل کنید به غذا!
به‌طور مثال اگر 20 دقیقه تحمل‌کنید، 15 امتیاز به دست خواهید آورد که می‌توانید با آن شیرینی رایگان از شیرینی فروشی X بگیرید.
البته اینکه دادن رشوه برای جلب‌توجه دانش آموزان به درس کار درستی است یا نه جای بحث دارد. شاید اگر به‌جای رشوه، نام آن را “ایجاد انگیزه تحصیلی” بگذاریم ظاهر بهتری پیدا کند.
این سرویس در حال حاضر مختص به کالیفرنیا است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *