Lexus جدید راهی بازی Gran Turismo 6 می شود

Lexus جدید راهی بازی Gran Turismo 6 می شود
  • 1393/11/13
  • میلاد جهاندار
  • 0

عنوان ریسینگ Driveclub در حال حاضر به دلیل تازه بودن انتشارش ممکن است برای طرفداران پلی استیشن خیلی محبوب باشد اما پیش از آن که استودیو Evolution به ساخت Driveclub بپردازد عنوان Gran Turismo محبوب بوده است.

آخرین نسخه این فرنچایز Gran Turismo 6 بوده که هنوز نیز بروزرسانی هایی برایش منتشر می شود و موجب شادی طرفدارانش می گردد. البته سازندگان Gran Turismo 6 برای آن که این عنوان از یادها نرود و تحملی برای انتظار Gran Turismo 7 باشد محتواهای جذابی برای Gran Turismo 6 ساخته و منتشر می کنند تا علاقه طرفداران را به بازی بیشتر کنند.

حال قرار است یک بروزرسانی جدیدی در بهار امسال برای Gran Turismo 6 منتشر شود که شامل خودروی جدید مفهومی آینده شرکت ژاپنی لکسوس LF-LC GT می باشد. این اتومبیل در حقیقت نسخه تقویت شده LF-LC سال های گذشته است.

اتومبیل پرسرعت LF-LC GT لکسوس چهارمین خودرو از خانواده لکوسس است. شما این اتومبیل را نمی توانید تا بهار امسال در بازی Gran Turismo 6 کنترل کنید اما می توانید تصاویرش را مشاهده کرده و اگر از اتومبیل بازان باشید لذت خواهید برد.

عنوان ریسینگ Gran Turismo 6 ساخته استودیو Polyphony Digital برای کنسول PS3 بوده که در 6 دسامبر سال 2013 روانه بازار شد. شما را به مشاهده تصاویر اتومبیل LF-LC GT لکسوس دعوت می کنم:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *