نگاهی به چهار گوشی هوشمند که عمر باتری فوق العاده ای دارند

نگاهی به چهار گوشی هوشمند که عمر باتری فوق العاده ای دارند
  • 1393/11/14
  • سامان گوهری
  • 0

ما در عصری زندگی میکنیم که به لطف گوشی های هوشمند ارتباطات بسیار آسان شده است و ما کارهایمان را در زمان بسیار کوتاهی انجام  می دهیم فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم باتری گوشی های هوشمند است اگر شما در حال کار مهمی با اسمارت فون خود باشید و ناگهان ببینید که باتری گوشی شما تمام شده است چه احساسی به شما دست میدهد ؟ در ادامه ببینیم که کدام گوشی ها عمر باتری بهتری دارند .

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

در این آزمون گوشی هایی با هم رقابت میکنند که صفحه نمایشی زیر 5 اینچ دارند و توانسته اند آزمون مارا با موفقیت پاس کنند!

LG Lucid 3

این گوشی که در اوایل آوریل سال 2014 به بازار ها آمد. این گوشی صفحه نمایشی 4.7 اینچی را با رزولوشن540 * 960 دارا است. این گوشی در آزمونی که برای تست باتری گوشی ها گذاشته ایم توانسته است رکورد 8ساعت و 20 دقیقه را ثبت کند که در نوع خود بسیار عالی است .

این گوشی با صفحه نمایشی تقریبا ضعیف و مشخصات معمولی و قیمتی بالا  باعث شده است در میان بهترین گوشی ها جایی نداشته باشد .

Nokia Lumia 635

این گوشی که جزو گوشی های جدید نوکیا میباشد رکورد خوبی را بر جای گزاشته است . این گوشی که طراحی منحصر به فردی دارد توانسته است  با ثبت  9 ساعت و 35 دقیقه در تست باتر گوشی ها  یکی از بهترین رکورد ها را ثبت کند . قیمت خوب و مشخصات خوب از نقاط قوت این گوشی است.

نوکیا لومیا دارای ویندوز فون 8.1است با اینکه رم 512مگابایتی دارد . نسبت به اندازه ی صفحه نمایش  یکی از بهترین باتری  ها را دارد .

Samsung Galaxy Alpha

مگر میشود رتبه بندی باشد و سامسونگ در آن جزو بهترین ها نباشد ! اکنون گلکسی آلفا توانسته است در این رتبه بندی رتبه ی خوبی بدست بیاورد . بجز باتری بسیار خوب این گوشی طراحی بسیار زیبایی هم دارد .این گوشی با داشتن باتری 1860میلی آمپری توانسته است 7 ساعت و 50 دقیقه را در تست ما کسب کند که از بهترین ها است .

دارا بودن رم 2 گیگا بایتی و صفحه نمایش 4.7 اینچی رتبه ی عالی ای را کسب کرده است .

ny Xperia Z3 Compact

و پادشاه باتر های گوشی های زیر 5 اینچ xperia z3 است . این گوشی با ثبت 10 ساعت و 2دقیقه فوق العاده است .این گوشی با صفحه نمایش خوب و امکاناتی عالی بهترین گوشی در لیست ماشد . صفحه نمایشی با کیفیت عالی امکانات جانبی عالی قیمت خوب و از همه مهم تر باتری عالی این گوشی را منحصر به فرد میکند .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *