انتظار می رود اپل iOS 8.2 را در ماه مارس منتشر کند

انتظار می رود اپل iOS 8.2 را در ماه مارس منتشر کند
  • 1393/11/15
  • مبين
  • 0

شرکت اپل در حال حاضر iOS 8.2 بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. اما درباره در دسترس بودن کلی و اصلی آن خبرهایی منتشر شده است که به انتشار آن در ماه مارس اشاره کرده است.

این بروزرسانی انتظار می رود که با تعدادی از اشکالات بهبود یافته آمده باشد. اما قابل توجه ترین ویژگی آن پشتیبانی از ساعت هوشمند این شرکت است. در این گزارش تاریخ دقیق در دسترس بودن آن آشکار نیست. بنابراین انتظار می رود که یک هفته یا مقداری بیش تر بعد از عرضه ساعت هوشمند این شرکت منتشر شود.

تیم کوک اعلام کرده که ساعت هوشمند اپل از ماه آپریل به دست خریداران خواهد رسید اما به تاریخ دقیق آن نیز اشاره این نکرده است. اپل در حال حاضر از توسعه دهندگان درخواست کرده است که اپلیکیشن ها خود را در اواسط فوریه برای آزمایش تحویل دهند تا در زمان عرضه این ساعت مشکلی پیش نیاید.

بنابراین این امکان وجود دارد که در ماه مارس در یک رویداد پس از عرضه ساعت هوشمند در ماه آپریل برگزار شود. نسخه های مختلفی از ساعت هوشمند اپل وجود خواهد داشت و قیمت آن ها از 399 دلار آغاز می شود و به 5000 دلار که مربوط به نسخه گولد آن است خاتمه می یابد. به زودی جزئیات بیش تری درباره در دسترس بودن ساعت هوشمند اپل و iOS 8.2 نیز منتشر خواهد شد. حال باید منتظر اخبار دقیق تر باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبی: [geeeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *