از دو مدل ادیشن Mortal Kombat X رونمایی شد

از دو مدل ادیشن Mortal Kombat X رونمایی شد
  • 1393/11/15
  • میلاد جهاندار
  • 0

استودیو NetherRealm Studios و شرکت Warner Bros از دو مدل مختلف که شامل اکشن فیگور دو مبارز آینده بازی هستند رونمایی کرده است. مدل اول با همکاری دو هنرمند Sven Waschk و Mark Landwehr ساخته شد.

این دو هنرمند اکشن فیگوری منحصربفرد از شخصیت مبارز Scorpion بازی ساخته اند که در نگاه اول به آن شباهت به شخصیت های کارتونی همچون بتمن دارد. البته ادیشن The Kollector’s Edition by Coarse شامل محتواهای دانلودی که چهار شخصیت مهمان به بازی می افزاید نیز می باشد. این ادیشن در فروشگاه ها تنها برای PS4 و XBOX ONE با قیمت 149.99 دلار در دسترس است.

ادیشن دیگر بازی انحصاری فروشگاه آمازون است. در ادیشن شما اکشن فیگور یا همان مجسمه معمولی شخصیت Scorpion را خواهید دید. از دیگر محتویات ادیشن دوم می توان به پاداش دانلودی در بازی، کمیکی از بازی ، کتاب  و کارت فلزی منحصربفرد از بازی است. قیمت این ادیشن نیز 179.99 دلار بوده و تنها برای پلتفرم های PS4 و XBOX ONE می باشد.

در ادامه با ما باشید.

علاوه بر این دو ادیشن ،یک نسخه Limited Edition از بازی نیز در فروشگاه گیم استاپ پیش فروش می شود که شامل لباسی برای شخصیت Scorpion و Kombat Pass بازی است که این ادیشن هم تنها برای PS4 و XBOX ONE بوده و به قیمت 94.99 دلار پیش فروش می گردد.

عنوان مبارزه ای Mortal Kombat X در 14 آوریل امسال برای PS4،PC،XBOX ONE ،PS3،XBOX 360 عرضه خواهد شد. شما اگر از طرفداران بازی هستید می توانید در ادامه به مشاهده دو ادیشن تازه معرفی شده بپردازید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *