با NameChk در دسترس بودن نام کاربری خود را در هر شبکه اجتماعی بررسی کنید

با NameChk در دسترس بودن نام کاربری خود را در هر شبکه اجتماعی بررسی کنید
  • 1393/11/17
  • مبين
  • 4

اگر شما از آن دسته کسانی باشید که از شبکه های  اجتماعی مختلفی استفاده می کنند قطعا دوست دارند که یک نام کاربری در همه آن ها داشته باشند. چراکه با این کار در شبکه های اجتماعی مختلف دوستان شما ساده تر شما را پیدا خواهند کرد.

ممکن است که شما بخواهید که بدانید نام کاربری شما در شبکه های اجتماعی مختلف در دسترس قرار دارد یا خیر. امروز در گویا آی تی شما را با سرویسی آشنا خواهیم کرد که در این زمینه به شما کمک می کند.

NameChk سرویسی است که به شما اجازه می دهد که در دسترس بودن نام کاربری خود را در دیگر شبکه های اجتماعی بررسی کنید. یعنی شما در دسترس بودن نام کاربری خود را در ده ها شبکه اجتماعی مختلف در یکجا و به صورت همزمان بررسی می کنید.

NameChk را باز کنید و در فیل موجود نام کاربری خود را جستجو کنید تا در شبکه هایی همچون فیس بوک توییتر تویتپیک و …بررسی شود پس از چند ثانیه نتیجه برای شما به نمایش در می آید و کل نتیجه را در همان صفحه نشان می دهد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

nameck-progress-resultsاپلیکیشن iOS این سرویس نیز در اپ استور قرار دارد و شما می توانید به صورت رایگان آن را دریافت نمایید اما متاسفانه هنوز خبری از نسخه اندروید آن نشده است. این سرویس بسیار کاربردی و مفید است برای مثال شما میخواهید شرکت جدیدی را افتتحا کنید و به شبکه های اجتماعی برای آن نیاز مندید پس می توانید برای همه آن ها یک نام کاربری را پیدا و در نظر بگیرید.

[button color=”blue” link=”http://namechk.com/” target=”_blank”]سرویس آنلاین این اپلیکیشن[/button]

[button color=”gray” link=”https://itunes.apple.com/us/app/namechk/id496979766?” target=”_blank”]دانلود از اپ استور[/button]

منبع : [addictivetips]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. دوست عزیز متاسفانه هنوز خبری از اپلیکیشن اندرویدی نیست. اما اگه منتشر بشه حتما در گویا آی تی اعلام خواهیم کرد

    1. خواهش میکنم دوست عزیز. خوشحالم که به دردتون خورده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *