مدیریت آسان فایل ها در اندروید با ES File Manager

مدیریت آسان فایل ها در اندروید با ES File Manager
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 2

یکی از مزایای بسیار خوب اندروید این است که می توان تمامی اپلیکیشن های پیشفرض آن را با نمونه های دلخواه جایگزین کرد. بخش مدیریت فایل دستگاه همیشه از مهمترین مواردی است که هر کاربری به آن نیاز اساسی دارد. اما در بسیاری از مواقع اپلیکیشن در نظر گرفته شده پیش فرض دستگاه های اندرویدی قابلیت های زیادی ندارند و نمی توانند از پس نیازهای کامل کاربران بر بیایند.

در اینجاست که اپلیکیشن های شخص ثالث مدیریت فایل بکار خواهند آمد. شاید تا همین لحظه صدها اپلیکیشن مختلف با کاربردها و قابلیت های گوناگون برای مدیریت فایل اندروید ساخته شده باشند. اما همه آنها را نمی توان مورد استفاده قرار داد زیرا هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در این بین اپلیکیشن ES File Manager یکی از برترین گزینه ها برای اینکار است. اپلیکیشن یاد شده قابلیت ها و امکانات بیشماری را در خود جای داده و در تمامی مارکت ها اندرویدی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. این اپلیکیشن به ۱۸ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی در دسترس کاربران است.

با ES File Manager می توانید مدیریت فایل، مدیریت اپلیکیشن های نصب شده و مدیریت برنامه های در حال اجرا را در یک محل انجام دهید. همچنین این اپلیکشن با سرویس DropBox یکپارچه سازی شده و می توانید فایل های خود را در این فضای ابری به صورت مستقیم از طریق Es File Manager مدیریت نمایید. امکان تغییر نام، حذف، ایجاد فایل و پوشه، جابجایی، به اشتراک گذاری و کار دیگری که بتوان بر روی فایل ها انجام داد در این اپلیکیشن وجود دارد. حتی می توانید به سرور های FTP خود متصل شده و فایل های آنلاین خود را نیز مدیریت نمایید.

یکی دیگر از برترین مزایای اپلیکیشن مورد بحث امکان فشرده سازی فایل ها است. همچنین امکان خارج کردن حالت فشرده فایل های زیپ و RAR از دیگر قابلیت هایی است که واقعا Es File Manager را از سایر اپلیکیشن های مشابه در این زمینه متمایز می کند. پیشنهاد گویا آي تی به شما اندرویدی ها استفاده از این اپلکیشن بسیار محبوب است.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. گوشیای سامسونگ اغلب نمی تونن کامل نام یه چیزیو تغییربدن مثلا واسه هک کردن تم های لاین که اسم تمارو نمی تونن کامل تغییربدن باید ازاین برنامه استفاده کنن برنامه ی جامع وکاملیه

  2. تو اندروید 4.4 نمیشه از بیشتر قابلیت هاش استفاده کرد
    راه حل بجز روت کردن داره؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *