تبلت جدید انویدا با پردازنده Tegra X1 بزودی معرفی می گردد

تبلت جدید انویدا با پردازنده Tegra X1 بزودی معرفی می گردد
  • 1393/11/18
  • تیم گویا آي تی
  • 3

انویدا اخیرا پردازنده Tegra X1 را معرفی نمود که یک پردازنده جدید و قدرتمند است که جایگزین Tegra K1 شده. بنظر می رسد این پردازنده جدید پیشرفته ترین چیپست موجود برای اپلیکیشن ها باشد که تا کنون ساخته شده، و بزودی آن را در تلفن های هوشمند و تبلت های شرکت های مختلف خواهیم دید. بر اساس گزارش Fudzilla یکی از تبلت هایی که با پردازنده مورد بحث همراه خواهد بود، نسل جدید تبلت انویدا است که با نام Shield در سال گذشته میلادی معرفی شد و ۲۹۹ دلار هم قیمت داشت.

تبلت جدید انویدا احتمالا در ۱۷ مارس یا زودتر از آن معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعات زیاید در مورد جزئیات این محصول و امکاناتش منتشر نشده اما شرکت مورد اشاره ممکن است سایز صفحه نمایش آن را همان ۸ اینچی در نظر بگیرد. همچنین ظاهر کلی نسل جدید تبلت انویدا شبیه به مدل کنونی تولید می گردد زیرا این مدل بخوبی توانسته به موفقیت هایی دست یابد. تبلت کنونی مورد بحث هم اکنون بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی را هم در یافت کرده و ظاهرا مدل جدید قرار است به صورت پیشفرض این نسخه از سیستم عامل اندروید را اجرا نماید.

پردازنده جدید Tegra X1 از نوع ۶۴ بیتی خواهد بود و شامل ۴ هسته Cortex-A57 و ۴ هسته Cortex-A53 است و چیپ گرافیکی آن هم Maxwell بوده که شامل ۲۵۶ هسته پردازشی است. این سخت افزار می تواند تبلت یاد شده را به یکی از برترین های بازار در این حوزه تبدیل نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. تبلت شیلد انویدیا جزو اولین تبلت‌های اندرویدی بود که بروزرسانی اندروید آب‌نبات چوبی را دریافت کرد به نظرمن بهترین تبلت جهان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *