مایکروسافت حضورش را در MWC 2015 تایید کرد

مایکروسافت حضورش را در MWC 2015 تایید کرد
  • 1393/11/21
  • میلاد جهاندار
  • 0

هرساله پس از پایان یافتن نمایشگاه Consumer Electronics Show لاس وگاس نظرها به سوی رویداد بین المللی موبایل بارسلونا یعنی MWC دوخته می شود. در این رویداد هر سال شرکت های بزرگی به رونمایی از تلفن های هوشمند و تبلت های جدید خود می پردازند.

انتظار می رود پرچم داران جدیدی از سوی شرکت های سامسونگ،HTC و برخی دیگر معرفی شود. تقریبا می توان گفت اکثر برند های معتبر جهانی حضور دارند و حال مایکروسافت یکی از سازندگان مطرح تبلت و تلفن هوشمند حضورش را در این رویداد تایید کرد.

مایکروسافت به تازگی دعوتنامه ای را به رسانه ها جهت شرکت در رویداد یاد شده ارسال کرد. اگرچه دعوتنامه جزئیات برنامه های مایکروسافت را مشخص نمی کند اما می گوید ساعت 8.30 به وقت بارسلونا و روز دوشنبه 2 مارس کنفرانس این شرکت برگزار خواهد شد.

اخیرا اخباری به بیرون درز کرد که خبر از استفاده مایکروسافت از پردازنده های Snapdragon 810 در تلفن های هوشمند پرچم دار لومیا می داد اما متاسفانه تاکنون هیچ گزارشی از حضور این تلفن های هوشمند در MWC 2015 منتشر نشد.

اگرچه ممکن است مایکروسافت هیچ تلفن هوشمند رده بالایی را در این رویداد معرفی نکند اما گفته می شود احتمال معرفی تلفن های هوشمند میان رده ای همچون Lumia 1330 در نمایشگاه MWC 2015 وجود دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *