بازی Candy Crush در سال گذشته ۱/۳ میلیارد دلار خرید درون برنامه ای داشته

بازی Candy Crush در سال گذشته ۱/۳ میلیارد دلار خرید درون برنامه ای داشته
  • 1393/11/25
  • مجتبی
  • 0

کندی کراش احتمالا موفقیت بیشتری را به دلیل اینکه خود بازی رایگان است کسب کرده. توسعه دهندگان این بازی در واقع اینگونه فکر می کردند. در حقیقت سال ۲۰۱۳ شنیدیم که بازی یاد شده روزانه ۶۳۳ هزار دلار درآمد دارد. شرکت سازنده این بازی برای تشکر از این همه پشتیبانی کاربران امکانات دیگری به بازی افزود و مراحلی جدید برای آن طراحی کرد. از جمله این موارد خرید جان اضافه برای نباختن در بازی است.

اما فکر میکند کل بازیکنان کندی کراش چقدر پول را صرف آن کرده اند؟ شاید بگویید روزانه ۶۳۳ هزار دلار رقمی بسیار زیاد است اما اگر بدانید فقط در سال گذشته میلادی ۱/۳ میلیارد دلار درآمد برای سازنده این بازی بدست آمده چه می گویید؟ بر اساس گزارشی که در گاردن منتشر شده بازیکنان بازی Candy Crush Saga در سال گذشته چنین مبلغی را صرف آن کرده اند!

اگر ما درآمد روزانه‌ی ۶۳۳ هزار دلاری را هم به این موضوع اضافه کنید، آنگاه می توان دریافت که هزینه واقعی صرف شده برای انجام این بازی چقدر بوده. اگر بخواهیم این مورد را دقیقا حساب کنید ۳/۵۶۱/۶۴۳ دلار در روز پرداخت درون برنامه ای برای این بازی انجام شده است! اکنون بازی ورد بحث در آمریکا سریعترین نرخ رشد را دارد و جالب اینجاست نسخه Candy Crush Soda Saga هم در این لیست مقام ششم را از آن خود کرده است.

توسعه دهنده بازی یعنی King هم اخیرا اطلاعاتی در مورد جدیدترین آمار درآمدهای خود بیان کرده که نشان می دهد ۴۵ درصد از بازیکنان، اقدام به پرداخت های درون برنامه ای کرده اند. چه کسی فکرش را می کرد روزی یک بازی موبایلی بتواند تا به این حد درآمد زا باشد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *