تصاویر به بیرون درز کرده بازی F1 2015

تصاویر به بیرون درز کرده بازی F1 2015
  • 1393/11/28
  • مهرداد فراهانی
  • 0

f1-2015-leaked-2

شرکت codemaster تاکنون در مورد انتشار بازی F1 بعدی برای کنسول ها چیزی نگفته است اما شواهد کافی به دست رسیده است که تایید می کند نسخه جدید آن در راه است. اوایل صبح امروز اولین تصاویر از F1 2015 به بیرون درز شد. این تصاویر که به نظر می رسد از یک ایمیل داخلی درز کرده نه تنها ویژگی های ویرایش جدید را نمایش می دهد. همچنین جزئیات بخشی از استراتژی شرکت کدمستر را هم نمایش می دهد.f1-2015-leaked-3

یک نگاه به تصاویر به بیرون درز کرده به اندازه کافی برای دیدن بسیاری از ویژگی های نسخه جدید که شامل اسم و بهبود ویژکی ها است کافی به نظر میرسد. این تصاویر که اسکرین شات از روی یک کامپیوتر می باشند به طور قابل ملاحظه ای در یک شات خیابانی که قهرمان جهان لوئیس همیلتون در موناکو مقام آورد را نشان می دهد.

f1-2015-leaked-4
اگر جزئیات موجود در این تصاویر به بیرون درز کرده درست باشد، F1 2015 در تابستان امسال برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس منتشر خواهد شد. البته پیش از آن بروزرسانی هایی منتشر می شود که در آن خودرو های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ اضافه می شوند.

f1-2015-leaked-1
در بیانیه ای که در یکی از تصاویر ارائه شده در ایمیل محرمانه داخلی این شرکت مشاهده کردیم، شرکت کدمستر در حال کار بر روی این بازی است و مراحل رو به پایان می باشد. در حال حاضر تمام مطالب منوط به تصویب تیم F1 میباشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *