کوالکام گروهی از چیپ های قدرتمند میان رده را معرفی کرد

کوالکام گروهی از چیپ های قدرتمند میان رده را معرفی کرد
  • 1393/11/30
  • مجتبی
  • 0

ممکن است فکر کنید فاصله زیادی بین چیپ های سری جدید خانواده اسنپدراگون ۴۰۰ و ۶۰۰ و هم خانواده های قدرتمند آنها باشد. مانند همیشه این پردازنده های جدید هم مجهز به ویژگی هایی بهتر و قدرتی بیشتر هستند.

این سری جدید از پردازنده هایی مانند اسنپدراگون ۴۲۵ و ۴۱۵ که هشت هسته ای هستند، بالاتر بوده و همانند اسنپدراگون ۶۲۰ قادر به پخش ویدئوهای ۴k هم هستند.

پردازنده های جدید کوالکام همانند چیپست های فوق قدرتمند کوالکام مانند اسنپدراگون ۸۱۰ که در بسیاری از تلفن های هوشمند بالارده امسال مانند گلکسی اس ۶ یا htc one m9 بکار می رود نیستند.

در عوض این سری جدید یکی دیگر از مواردی هستند که به ما یادآور میشوند سخت افزارهای موبایلی در دنیا بسیار رو به پیشرفت اند.
سری جدید پردازنده های اینپدراگون ۶۰۰ با بزرگترین برزورسانی های خود در رده چیپ های ۶۴ بیتی قرار میگیرند. چیپ های یاد شده قادر به پشتیبانی از سنسورهای چندگانه دوربین نیز هستند و قدرت گرافیکی آنها نیز تکامل یافته.

این پردازنده ها به همراه اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز به مودم های نسل جدید x8 LTE هم هستند که سرعت دانلودی تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان می آورند.

اسنپدراگون ۴۱۵ در سمت دیگر قابلیت پشتیبانی از شبکه های پرسرعت ۴g Lte را به گوشی های میان رده و اقتصادی می آورند.

در مورد زمان حضور این پردازنده های جدید کوالکام اعلام نموده که میتوانیم آنها را در تلفن های هوشمند نمیه اول سال میلادی جاری شاهد باشیم. سایر چیپ های جدید این شرکت نیز در نمیه دوم سال ۲۰۱۵ در تلفن های هوشمند بکار خواهند رفت.
با چنین شرایطی و با وجود محصولات جدید کوالکام میتوان انتظار داشت بزودی شاهد افزایش قدرت پردازشی در دستگاه های میان رده باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *