وان‌پلاس از هوادارنش خواست ابزارهای قابل چاپ سه‌بعدی را برای گوشی هوشمند OnePlus One بسازند

وان‌پلاس از هوادارنش خواست ابزارهای قابل چاپ سه‌بعدی را برای گوشی هوشمند OnePlus One بسازند
  • 1393/12/6
  • مجتبی
  • 0

وان‌پلاس سابقه درخشان و خوبی در استفاده از نظر کاربران یا تشویق آن ها به انجام کارهای مختلف دارد و بنظر می رسد باز هم این قضیه ادامه دارد. حالا هم این شرکت کوچک چینی باز تصمیم گرفته یک چالش جدید را برای هواداران برند خود ایجاد کند که بسیار جالب و جذاب هم بنظر می آید.

وان پلاس اکنون چیزی را آغاز کرده که به آن جالب تری کاری که تا کنون انجام داده اند می گویند. اکنون این شرکت از هواداران و طرفدارانش خواسته تا با استفاده از چاپگرهای سه بعدی لوازم جانبی‌ای را برای تلفن هوشمند One Plus One بسازند که به سادگی از این روش ساخت آنها امکانپذیر باشد. هنگامی که طرح ها برای این شرکت فرستاده شود بهترین ها و کاربرترین‌شان از همین روش ساخته خواهند شد. اکنون شرکت های Ultimaker و YouMagine برای اینکار در نظر گرفته شده اند.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

gsmarena_002

این رقابت به مهارت های خاص و تخصصی زیادی نیاز دارد. برای رسیدن به هدف یاد شده، وان‌پلاس یک طرح واقعی از دستگاه خود را که هر طرح دیگری می تواند با آن هماهنگ شود ایجاد و منتشر کرده و در دسترس همه قرار داده است. تمامی طرح های ساخته شده باید در YouMagine  آپلود گردند و سبرای چاپ سه بعدی آماده باشند. طرح ها را می توان از روز ۱۹ فوریه تا ۱۹ مارس ساعت ۱۱ به وقت گرینویچ برای این شرکت ارسال کرد.

gsmarena_003

وان پلاس همیشه به دنبال ایده های نو و جدید بوده تا در طراحی و خلاقیت و کاربردی بودن چاپگرهای سه بعدی Ultimaker بکار گیرد. در مورد جوایز هم باید بگوییم نفر سوم یک JBL E1 بهمراه هدست دریافت می کندو نیز می تواند سه طرح را از طریق Ultimaker برای خود به رایگان چاپ کند. نفر دوم یک دستگاه تلفن هوشمند وان‌پلاس وان ۶۴ گیگابایتی مشکلی دریافت می کند و در نهایت نفر اول هم یک چاپگر سه بعدی/دوبعدی Ultimaker برنده خواهد شد. همچنین این خیلی جذاب است که طرخ برندگان به صورت انبوه تولید خواهد شد. نتایج این مسابقه و رقابت در روز ۲۶ مارس اعلام خواهد شد و شما می توانید این نتایج را در لینک منبع مشاهده کنید.

[منبع]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *