مایکروسافت از دانش‌آموزان می‌خواهد با پروژه Collective Project جهان را تغییر دهند

مایکروسافت از دانش‌آموزان می‌خواهد با پروژه Collective Project جهان را تغییر دهند
  • 1393/12/8
  • مجتبی
  • 0

تیم آفیس مایکروسافت اخیرا پروژه ای جدید را آغاز نموده اند که Collective Project نام دارد، و هدفش این است که دانش آموزان بتوانند دنیا را تغییر دهند.

با پروژه یاد شده، دانش آموزان آمریکایی، و همه جای دنیا، تشویق می شوند تا دستگاه هایی را تولید نمایند که همیشه در رویاهای خود به آن فکر می کرده اند. پروژه های جدید و روش های جدید برای کمک به جامعه توسط دانش آموزان قابل انجام خواهد بود. مایکروسافت هم با کمک های نرم افزاری و راهنمایی های خود به این افراد کمک می کند.

مایکروسافت اخیرا بر روی علم و دانش، تکنولوژی و محصولات تولیدی خود تمرکز ککرده تا بتواند با استفاده از این موارد به افراد واقعی در رسیدن به اهدافشان کمک کند. اولین پروژه از این نوع که تیم آفیس تصمیم گرفت آن را ویژه کند، بازوها و دست های مصنوعی هستند که با فناوری چاپ سه بعدی تولید شده اند. این نوع اعضای مصنوعی از نمونه های قبلی هستند. به لطف طراحی ساده و روشی که این مدل ها توسط چاپ سه بعدی تولید می گردند، قادر هستند تا توانایی های خاصی را به افراد معلول ارائه کنند.

البته شرکت یاد شده همیشه به این نکته توجه دارد که تمرکز بر روی یک پروژه چقدر برایش منفعت دارد. همانطور که اکنون تمرکز و تلاش اصلی آنها بر روی Skype و OneNote است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *