پنج ویژگی که از گوشی Galaxy S6 انتظار داریم

پنج ویژگی که از گوشی Galaxy S6 انتظار داریم
  • 1393/12/9
  • مجتبی
  • 0

امسال سامسونگ از نسل جدید پرجمدار سری تلفن های هوشمند گلکسی اس خود با نام Galaxy S6 رونمایی خواهد کرد. ما در گویا آی تی بارها مشخصات لو رفته این دستگاه را برای شما به رشته تحریر درآورده ایم. چیزی که مخشص است، ظاهرا شاهد محصولی کاملا متفاوت با نسل کنونی این تلفن هوشمند خواهیم بود.

بارها در مورد سخت افزار و حتی نرم افزار این دستگاه اخباری منتشر شد که حالا می توان تا حدودی دانست که چه در انتظار ماست. کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2015 تا چند روز دیگر آغاز می شود و آنگاه خواهیم فهمید که سامسونگ برای کاربرانش چه ساخته.

در ادامه مطلب با ما باشید تا ویژگی هایی که انتظار داریم گلکسی اس ۶ با آنها ارائه شود را مرور نماییم.

۱- طراحی مجدد

Redesigned-from-the-ground-up

مدتی پیش اخباری مبنی بر آغاز پروژه ای تحت عنوان پروژه صفر توسط سامسونگ به گوش رسید. بر اساس آنچه از پروژه مورد بحث اعلام شده، قرار است شاهد یک طراحی جدید و از پایه برای نسل جدید پرچمدار تلفن های هوشمن غول کره ای باشیم. همچنین قرار است از بدنه فلی و با کیفیت برای این گوشی استفاده شود و برخلاف گلکسی اس ۵ که بازهم پلاستیکی بود احتمالا شاهد یک گوشی بسیار با کیفیت خواهیم بود. بنظر می رسد سامسونگ رفته رفته با دستگاه های جدیدی که عرضه نموده به حرف های مشتریانش گوش داده و می خواهد به نحوی از نظر کیفیت ساخت هم با محصولاتی چون آیفون رقابت جدی تری داشته باشد.

۲- رابط کاربری بهینه شده‌ی تاچ ویز

Cleaned-up-TouchWiz-with-extended-theming-options

اسکرین شات هایی که از رابط کاربری جدید از رابط کاربری جدید تاچ ویز سامسونگ و برنامه های مختلف موجود در گلکسی اس ۶ به بیرون درز یافته است، مشخص شده که رابط کاربری بسیار سبک تر از قبل است و مانند سامسونگ بنظر میرسد در این زمینه نیز به خواسته های کاربران توجه کرده و رابط کاربری انحصاری خود را بسیار بهینه کرده و امکانات اضافه آن را حذف نموده. رنکبندی رابط کاربری به سمت روشن گرایش یافته و حالا شاهد افزایش سرعت و کاهش لگ های احتمالی در این رابط کاربری خواهیم بود.

۳- استفاده از چیپ ۶۴ بیتی جدید سامسونگ با نام Exynos 7420

Fast-64-bit-Samsung-Exynos-7420-processor

امسال ظاهرا با مشکلاتی که در خط تولید پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ رخ داده شاهد استفاده بیشتر از چیپ ساخت سامسونگ اگزینوس ۷۴۲۰ هستیم که از فناوری ۶۴ بیتی بهره می برد.

۴- صفحه نمایش ۵/۱ اینچی بسیار شفاف QHD

Ultra-sharp-5.1-inch-Quad-HD-display

انتظار داریم تا در گلکسی اس ۶ از صفحه نمایشی با کیفیت مانند گذشته استفاده شود. بر اساس آنچه تا کنون می دانیم احتمال استفاده از صفحه نمایشی ۵/۱ اینچی با کیفیت بالای QHD یعنی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهیم بود.

۵- استفاده از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی

۱۶-or-20-megapixel-camera

گلکسی اس ۶ هم مانند نسل های قبلی خود با ارتقا در دوربین همراه خواهد بود. همانطور که میدانیم در گلکسی اس ۵ از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شد و حالا بر اساس شنیده ها قرار است از دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده گردد. همچنین مانند همیشه شاهد افزایش قابلیت های نرم افزاری اپلیکیشن دوربین هم خواهیم بود. لرزشگیر اپتیکال هم در دوربین اصلی این محصول به احتمال زیاد بکار خواهد رفت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *