با اپلیکیشن Analog Clock Tile ساعت آنالوگ زیبایی را به گوشی ویندوزفونی خود اضافه کنید

با اپلیکیشن Analog Clock Tile ساعت آنالوگ زیبایی را به گوشی ویندوزفونی خود اضافه کنید
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

در کاهش های موجود در سیستم عامل ویندوزفون همانطور که میدانید میتوان ابزارهای گوناگون قرار داد و آنها را کاملا شخصی سازی نمود. تعداد زیادی اپلیکیشن برای قرار دادن ساعت های آنالوگ و یا دیجیتال برای پلتفرم مایکروسافت وجود دارد ولی Analog Clock Tile کمی با بقیه متفاوت است.

کافیست آن را امتحان کنید تا ببینید صفحه نمایش گوشی‌تان چقدر زیبا می شود. گفتیم این اپلیکیشن با ساعت های دیگر کمی متفاوت است و مهمترین آن رایگان بودن Analog Clock Tile است.

رابط کاربری در این اپلیکیشن بخ خوبی توسعه داده شده و کار با آن را روان ساخته. امکان پشتیبانی از کاشی های عریض با این ساعت وجود دارد که این قابلیت در بسیاری از اپلیکیشن های ساعت موجود، وجود ندارد.

همچنین می توانید متنی را به دلخواه خود به کاشی ساعت اضافه کنید. دقت نمایید که در هر کاشی از رابط کاربری ویندوزفون تنها یک ساعت می توان قرار داد. با رابط کاربری جدیدی که برای اپلیکیشن مورد بحث ایجاد شده می توان نماهای مختلفی را برای نمایش ساعت به سلیقه خود برگزینید. همچنین می توان نمای ساعت آنالوگ را به صورت آفلاین هم به دلخواه سفارشی سازی کرد.

البته دقت کنید سفارشی سازی آفلاین نمای ساعت های آنالوگ در صورتی امکانپذیر است که آنها را دانلود کنید. اما نگران این موضوع نباشید چرا که دانلود نماهای جدید بسیار سریع و بدون دردسر است. در اولین فعالسازی هر نما برای ساعت، ممکن است کمی زمان ببرد ولی در دفعات دوم به بعد به سرعت اجرا خواهد شد.

[button color=”blue” link=”http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/analog-clock-tile/9cbb0b35-e3ac-438a-95e4-98f79c4a9778″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از ویندوزفون استور[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *