اپلیکیشن Vine با امکانات جدید برای ویندوزفون بروزرسانی شد

اپلیکیشن Vine با امکانات جدید برای ویندوزفون بروزرسانی شد
  • 1394/1/15
  • مجتبی
  • 0

اپلیکیشن رسمی سرویس Vine برای ویندوزفون ۸/۱ امروز شاهد ارائه یک بروزرسانی بسیار بزرگ بود که ویژگی ها و امکانات جدیدی را برای کاربران این پلتفرم به ارمغان می آورد. اول از همه اینکه شما می توانید ویدئوهای دوربین را فقط با تپ کردن بر روی آیکون جدیدی که در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد، به سرویس مورد بحث ایمپورت کنید.

همچنین اکنون شما قادر هستید تا Vine خود را ویرایش کرده و مجددا اولیت بندی نمایید و یا کلیپ هایی که نیاز ندارید را از دید محو سازید. اکنون امکان ذخیره فایل های پیش آمده نیز وجود دارد بنابر این می توانید از آنچه قبلا در حال آماده سازی ‌اش بوده اید نیز استفاده کنید.

ad3c6a44-0400-40eb-a38f-fba3e08f6b26

بخش پیام های Vine به کاربر اجازه می دهد تا آن را فقط برای دوستان خود بتوانید به اشتراک بگذارید. این ویژگی کاربردی با یک آیکون جدید در بالا سمت راست در دسترس است. همچنین پیام های ٰVine را می توانید به دوستان خود هم به همین روش ارسال کنید. شمارشگرهای حلقه ها به شما نشان می دهند که مردم چندبار ویدئوهایتان را تماشا کرده اند و این مشاهده از طریق وب بوده یا اپلیکیشن.

بخش خوراک فعالیت ها نیز اکنون دچار تغییراتی شده و شما می توانید لایک ها و مشاهده های دریافتی کلیپهایتان را بخوبی مشاهده کنیدو همچنین از این پس اگر فردی از مخاطبان دستگاه شما به سرویس مورد اشاره بپیوندد، آگاه سازی آن برایتان نمایان خواهد شد. در نهایت امکان انتخاب رنگ و شخصی سازی هایی هم برای پروفایل شخصی کاربران که از منوی Settings در دسترس هستد، به این اپلیکیشن اضافه شده است.

[button color=”blue2″ link=”https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/vine/f9e6f07e-e47e-47f5-806d-55d4f79f2b60″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از ویندوزفون استور[/button]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *