نسخه مخصوص کودک اپلیکیشن Vine عرضه شد

نسخه مخصوص کودک اپلیکیشن Vine عرضه شد
  • 1393/11/12
  • مجتبی
  • 0

بسیاری از کودکان نیز امروزه از سرویس به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه Vine استفاده می کنند. اما بسیاری از محتوای منتشر شده در این اپلیکیشن، ممکن است برای این رده سنی مناسب نباشد. در حالی که سرویس یاد شده قرار است به زودی نسخه ای امن از اپلیکیشن خود را نیز عرضه کند، توسعه دهنگان آن نسخه‌ای مخصوص را تولید کرده‌اند که فقط برای رده سنی کودکان مناسب است.

نسخه کودک اپلیکیشن مورد اشاره از نظر امکانات بسیار شبیه به نسخه اصلی آن است اما بسیاری از ویدئوها و محتوایی که برای کودکان مناسب نیستند در آن قرار نمی گیرد. اینکار را بخشی از شرکت Vine انجام می دهد که کارش انحصارا نظارت بر روی ویدئوهای بخش کودک است. به این ترتیب مجموعه فیلم ها و کلیپ های کوتایی که در نسخه کودک وجود دارند برای این رده سنی مناسب بوده و هیچ مورد نا امنی برای آنها وجود ندارد.

رابط کاربری نیز در نسخه کودک Vine با کارکاترهای دوست داشتنی و کارتونی که کودکان قطعا آن را دوست دارند، مزین شده. این موارد باعث می شوند تا توجه رده سنی کودکان بسیار بیشتر به این نسخه جلب شود و دیگر به سراغ نسخه اصلی آن نروند. همچنین با کشیدن دست به سمت چپ و راست می توان به ویدئوهای قبلی و بعدی رفت که این ویژگی نیز کار را برای کودکان آسانتر نموده.

در حال حاضر بنظر می رسد نسخه کودک سرویس Vine فعلا برای iOS منتشر شده است. البته امکان انتشار آن برای سایر پلتفرم ها نظیر اندروید نیز محتمل است ولی هنوز اطلاع دقیقی در اینباره بدست ما نرسیده.

appstore

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *