“بدو برو دستشویی” برنامه‌ای که تشخیص می‌دهد در طول یک فیلم چه زمانی برای رفتن به دستشویی مناسب‌تر است!

“بدو برو دستشویی” برنامه‌ای که تشخیص می‌دهد در طول یک فیلم چه زمانی برای رفتن به دستشویی مناسب‌تر است!
  • 1393/11/27
  • مریم موید
  • 1

گاهی به نظر می‌رسد که تمام رسالت برخی فیلم‌ها این است که نگذارند شما از جلو تلویزیون یا از روی صندلی سینما جم بخورید! دو ساعت تمام مقابل تلویزیون خشکمان میزند و مدام منتظر آنیم که اتفاق تازه‌ای رخ دهد. این‌قدر محو تماشا می‌شویم که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جسمی خود را فراموش می‌کنیم! یعنی رفتن به دستشویی!
حتی اگر احساس نیاز هم بکنیم، آن‌قدر درگیر فیلم هستیم که دلمان نمی‌آید بلند شده و صحنه‌ای از آن را از دست بدهیم. اگر من رفتم و قهرمان داستان کشته شد چه؟ اگر من رفتم شخصیت اصلی بالاخره اعتراف کرد چه؟ اگر من رفتم و معروف‌ترین صحنه اکشن فیلم پخش شد چه؟

این مسئله ایده اصلی طراحی برنامه‌ای است به نام RunPee!

352.2

این برنامه ساده و سبک که هم برای سیستم‌عامل iOS موجود است و هم برای دستگاه‌های اندروید کارکرد جالبی دارد.
زمانی که این برنامه را دریافت و نصب کردید، فهرست کاملی از فیلم‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد و به‌مرور فیلم‌های جدید نیز به فهرست افزوده می‌شود.
هیچ فیلمی سراسر اتفاق نیست، این حقه نویسنده و کارگردان است که صحنه‌ها را به نحوی طرح‌ریزی کنند که افراد حتی زمانی هم که قرار نیست اتفاق تازه‌ای رخ دهد چشم از صفحه‌نمایش برندارند. حالا این برنامه از این حقه استفاده کرده و برای کاربران خود فرصت می‌خرد تا در این زمان‌ها از جای خود بلند شوند. حالا دستشویی هم نخواستند بروند، یک لیوان آب که می‌خواهند برای خود بریزند.

352.3

هر فیلم این لیست، زمان‌های برخاستن مختص به خود را دارد. طراحان برنامه این زمان‌های تلف‌شده را برای شما بیرون کشیده‌اند. فقط کافی است فیلمی که می‌خواهید ببینید را در فهرست پیداکرده و همزمان با آغاز شدن فیلم، برنامه را نیز فعال‌سازید. خود برنامه هرزمان که صحنه‌ای کش‌دار و بی رخداد از راه برسد به‌وسیله ویبره به شما اطلاع می‌دهد که اگر بخواهید الآن فرصت مناسبی است که از جای خود برخیزید.
به‌علاوه وقتی هم که برگشتید لازم نیست مدام از این‌وآن بپرسید که من نبودم چه شد؟ برنامه خلاصه صحنه‌ای که از دست دادید را به شما خواهد گفت.
ایده ساده این برنامه می‌تواند سلامت افراد بسیاری را تأمین کند.

RunPee

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *