عملکرد بالای Galaxy S6 edge در اولین پنچ مارک آن در AnTuTu

عملکرد بالای Galaxy S6 edge در اولین پنچ مارک آن در AnTuTu
  • 1393/12/11
  • علیرضا اصغری
  • 1

دوستان گویا آی تی، پیش از این مقایسه ای بین گوشی های خمیده Samsung Galaxy S6،‌ S6 Edge و LG G Flex 2 و نیز مقایسه ای از جنبه رقابت بین اندروید و iOS داشتیم. ما اطمینان داریم که مسابقه پر حرارتی بین این مدل ها در آینده وجود خواهد داشت.

ولی همان طور که Monty Python (یک گروه کمدین انگلیسی) می گفت، حال زمان یک چیز کاملا متفا,ت است. چندین آزمایش برای یافتن پنچ مارک بر روی آخرین سخت افزار ارائه شده سامسونگ،‌ یعنی Galaxy S6 Edge انجام شده است که در اینجا آماده ارائه برخی از این نتایج تاثیربرانگیز هستیم. همان طور که  احتمالا شما نیز تا این لحظه فهمیده اید،‌هر دو مدل Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge از یک پلتفرم سخت افزاری مشابه بهره مند هستند،‌ بنابراین این نتایج باید برای هر دو مدل یکسان باشد. اگر چه این دستگاه ها نسخه پیش از ارائه می باشد که مورد آزمایش قرار گرفته اند،‌ بنابراین این نتایج را نهایی تلقی نکنید،‌ هر چند نتایج بسیار امیدوار کننده می باشد

همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است،‌ Galaxy S6 Edge دقیقا مشابه Galaxy S6 قدرتمند است و در آزمایش AnTuTu توانسته امتیاز نهایی بالای ۶۰۰۰۰ را کسب کند. حرکتی فوق العاده برای سامسونگ!

آن طور که در تصویر زیر مشخص است، آزمایش سرعت حافظه AndroBench پیشرفت گیج کننده ای را در خواندن و نوشتن بر روی حافظه در مقایسه با  Galaxy S5 نشان می دهد. بگذاریم خود اعداد حرف بزنند. در حالی که سرعت پرچم دار سال گذشته در نوشتن اطلاعات به عدد MB/s 24.2 رسید، Galaxy S6 Edge عدد MB/s ۱۳۹.۰۸ را کسب کرد. و در جایی که سرعت خواندن اطلاعات Galaxy S5 عدد Mb/s ۱۷۶.۵ را ثبت نمود، S6 Edge سرعت MB/s 314.87 را کسب کرد. همه این تغییرات فقط بعد از گذشت یک سال! ما کاملا تحت تاثیر عملکرد حافظه جدید UFS 2.0 قرار گرفته ایم!

Galaxy S6-2

Galaxy S6-3

Galaxy S6-4

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اونقدرها هم خارق العاده نیست!
    با آیفون ۵اس لحظاتی قبل با Geekbench 3 بنچمارک گرفتم. در Single Core امتیاز ۱۴۱۷ و در Multi Core امتیاز ۲۵۴۰ گرفت.
    با توجه به دو هسته ای بودن پردازنده آیفون، اپل عملکرد قوی تری داشته. ضمن اینکه فراموش نکنیم از زمان معرفی آیفون ۵اس بیش از ۲۰ ماه میگذره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *