هدست جدید Gear VR مخصوص Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge

هدست جدید Gear VR مخصوص Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge
  • 1393/12/11
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

سال گذشته سامسونگ هدست واقعیت مجازی به نام Gear VR را معرفی کرد که با Galaxy Note 4 کار می کرد. همان گونه که در پست قبلی به اطلاعتان رساندم،این شرکت کره ای که امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود ، Galaxy S6    و Galaxy S6 Edge پرده برداشت ، به این بسنده نکرد و هدست جدید Gear VR Innovator Edition را که با گوشی های مذکور کار می کند را نیز معرفی کرد. جدا از این که گوشی های جدید معرفی شده توسط سامسونگ قرار است با این هدست سازگار باشند، سامسونگ به نوعی هدست Gear VR جدید را با ارتقا و بروزرسانی هایی همراه کرده است تا کاربران از تجربه ی یک حس واقعیت مجازی ارتقا یافته ای بهره مند شوند.

Gear VR Innovator Edition درست مانند ورژن قبلی این هدست، در همکاری با Oculus توسعه یافته است و از امکاناتی از قبیل شتاب سنج، ژیرومتر  و حسگر مجاورت برخوردار است.این هدست همچنین میدان دید ۹۶ درجه ای را ارائه می دهد.  از دیگر تغییرات شکل گرفته در ورژن جدید این هدست می توان به کاهش ۱۵ درصدی نسبت به نسل اول این هدست نام برد.

از آن جایی که گوشی های هوشمند جدید  تراکم پیکسلی بیشتری دارند و همچنین هدست VR از صفحه نمایش این گوشی ها استفاده می کند، سامسونگ معتقد است که Gear VR Innovator Edition تجربه سینمایی بی نظیر و بی رقیبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این هدست در حالی که تجربه واقعیت مجازی کامل تری را به لطف  تهویه مکانیکی برای کاربر فراهم می کند ، از طریق تسمه های ارگونومیک با طراحی جدید نیز تعادل وزن مناسبی را با خود به همراه می آورد.

در کنفرانس مطبوعاتی نیز سامسونگ تایید کرده است که Gear VR حالا می تواند با استفاده از یک پورت USB شارژ شوند تا بدین ترتیب زمان بیشتری را در خدمت کاربر باشد! هدست واقعیت مجازی بروزرسانی شده سامسونگ امسال برای خرید در دسترس عموم خواهد بود.

منبع : [Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *