تلفن هوشمند Zopo Touch با صفحه نمایش خمیده معرفی شد

تلفن هوشمند Zopo Touch با صفحه نمایش خمیده معرفی شد
  • 1393/12/13
  • مجتبی
  • 0

در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 بیشتر توحهات به برند های بزرگی چون سامسونگ، سونی و غیره بود و همین باعث شده تا برخی از برندهای گم نام نتوانند بخوبی مورد دید کاربران قرار گیرند. یکی از همین موارد شرکت Zopo است که تلفن هوشمند Zopo Touch را با سبک طراحی شیشه ای معرفی نموده.

با اینکه ما هم پیش از این برند یاد شده را ندیده بودیم، اما باید اعلام کنید که این شرکت هم چینی است. گوشی هوشمند جدید شرکت مورد بحث یعنی Zopo Touch که با نام Zopo ZP530 هم شناخته می شود، مجهز به صفحه نمایشی خمیده است که تفاوت زیادی با تلفن هوشمند جدید سامسونگ یعنی Galaxy S6 Edge ندارد.

ضخامت این دستگاه ۸/۸ میلیمتر است و پشت آن از یک پوسته‌ی ۸ لایه‌ای ساخته شده. صفحه نمایش محصول مورد بحث مجهز به یک فریم فلزی است که با فناوری فانتزی اکسیداسیون انفجاز در حد میکرون تولید شده. این تکنولوژی باعث شده که علاوه بر براق کردن فریم یاد شده، باعث می شود دوبار بهتر از قبل مقاومت از خود نشان دهد.

این گوشی اندروید ۴/۴ کیت کت را اجرا می کند و از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD بهره می برد. پردارنده اصلی Zopo Touch ساخت شرکت مدیاتک بوده که ۶۴ بیتی و چهار هسته ای است و فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۵ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پرداشی این گوشی یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آت هم ۸ گیگابایت است. دوربین اصلی دستگاه در پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. باتری این محصول نیز ۲۱۰۰ میلی آمپرساعتی است.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *