باز هم انفجار گوشی ؛ اینبار Samsung Galaxy S5

باز هم انفجار گوشی ؛ اینبار Samsung Galaxy S5
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

انفجار تلفن های هوشمند یا آتش گرفتن آنها هر چند وقت یک بار از شرکت های مختلف خبرساز می شود. اما همیشه دستگاه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند، به اخبار داغ تری مبدل می گردند. یکی از این موارد آیفون ۴اس بود که در زمان خود اخباری در مورد آتش گرفتن آن منتشر شد و خطر انفجار برای بسیاری از کاربران نگران کننده شد. حالا نوبت به گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ رسیده که آتش بگیرد!

این خبر را یکی از کاربران وب سایت Reddit اعلام کرده و در آن داستان را کاملا شرح داده است. وی اعلام کرده که در ابتدا شاهد شروع سوختن دستگاه بوده. آنطور که پیداست کاربر Reddit با نام کاربری Jjhend در تلاش برای استفاده از یک باتری اصلی ساخت سامسونگ بوده که چنین اتفاقی برای گوشی وی رخ داده. در زیر داستان را از زبان خود این شخص می خواهیم.

[quote]

گلکسی اس ۵ من آتش گرفت

خب، اوایل امروز من تصمیم گرفتم برای خرید به فروشگاه بروم. بدون هیچ کار اضافه ای گلکسی اس ۵ خود را بر روی میزم گذاشتم در حالی که کمی کار داشتم. هنگامی که به خانه برگشتیم در کمال تعجب بوی سوختگی الکتریکی را حس کردم که از تلفن هوشمند من می آمد، همانی که بر روی میز گذاشته بودم داشت دود میکرد. من یک لیوان آب بر روی تلفن خود ریختم و سپس مشاهده کردم که چه عواقب دیگری در انتظار این گوشی بود.

از انجا که من حدود یک سال است گلکسی اس ۵ خود را خریداری کرده ام و شامل گارانتی هم نمی شود، بنابر این بنظر می رسد از شانس بدم، گوشی ۴۰۰ دلاری بسیار خوبم را از دست دادم.

[/quote]

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *