نگاه سریع به محافظ هوشمند Dot View برای HTC One M9

نگاه سریع به محافظ هوشمند Dot View برای HTC One M9
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

در این مطلب قصد داریم تا نگاهی سریع داشته باشیم بر قاب محافظ دوست داشتنی و هوشمند Dot View که برای HTC One M9 تولید شده. اگر شما از این قاب برای HTC One M8 خود استفاده کرده اید، پس اید بخوبی بدانید که این قاب چه ویژگی هایی دارد. تعداد بسیار زیادی قاب و کاور محافظ برای تلفن های هوشمند وجود دارد که عموما کار آنها محافظ از لبه ها و پشت گوشی است. اما کاور Dot View علاوه بر پشت و لبه ها، از صفحه نمایش M9 هم محافظت می کند اما شما قادر هستید تا از طریق آن تصویر را مشاهده کنید!

البته چیزی که بر روی این قاب هوشمند می بینید، یک طراحی بسیار جالب است و اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ، آب و هوا، تماس های از دست رفته و سایر نوتیفیکیشن ها را می توان بدون باز کردن قاب و به طور مستقیم بر روی خود‌ آن مشاهده کرد. اگر این ویزگی ها برای شما کافی نیست و هنوز به این قاب علاقمند نشده اید، بد تیست بدانید حتی امکان انجام یک یا دو بازی بر روی آن فراهم است!

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

این قاب هنوز به صورت کامل برای M9 آماده نشده و به محض ارائه مدل تکمیل شده، بررسی دقیق تری از آن خواهیم کرد. این قاب در حال حاضر به مرحله کاربردی رسیده ولی تعدادی مشکل در بخش نمایش جلویی و جفت شدنش با پشت دستگاه وجود دارد که تا رفع آنها باید صبر کنیم. در زیر می توانید تصویر دیگری از کاور هوشمند Dot View مشاهده نمایید. برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

htc-one-m9-dot-view-1
کاور هوشمند Dot View برای HTC One M9
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *