Oculus Rift تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد

Oculus Rift تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد
  • 1393/12/25
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

SXSW محلی مناسب برای شنیدن اخبار به صورت مستقیم و بی واسطه از رهبران صنعتی دنیاست. امروز پالمر لاکی، موسس شرکت Oculus، میزگردی درباره بررسی آینده دستگاه Oculus Rift برگذار کرد. او در این نشست اعلام کرد در صورتی که اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، این دستگاه در پایان سال ۲۰۱۵ برای فروش عرضه خواهد شد.

متاسفانه او در پاسخ به سوالی درباره زمان دقیق عرضه بیان کرد: “قبلاً هم گفته بودم که ما تغییرات زیادی در نقشه راهمان اعمال کرده ایم و اشتیاق زیادی درباره این دستگاه داریم. همکاری با فیسبوک ما را قادر به کارهایی کرد که تا پیش از آن از انجامشان عاجز بودیم. مانند استخدام ۳۰۰ نفر برای عرضه هر چه سریعتر Rift در سطحی که مورد قبولمان باشد. نمی توانیم زمان دقیقی برای عرضه آن تعیین کنیم اما می توانم بگویم هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد و همه چیز تحت کنترل است”.

این گفته ها نمی توانند تائیدی برای زمان مشخص عرضه Oculus Rift باشند و با وجود رقبایی نظیر HTC/Valve که به زودی زمان عرضه عمومی دستگاهشان را مشخص می کنند، باید دید آیا Oculus می تواند همچنان بر بازار واقعیت مجازی مسلط باشد و یا آن را به رقبا واگذار خواهد کرد.

[منبع: Neowin ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *