دو خبر خوشحال کننده برای علاقه مندان به بازی Titanfall

دو خبر خوشحال کننده  برای علاقه مندان به بازی Titanfall
  • 1393/12/25
  • سامان گوهری
  • 0
خبر اول: respawn رسما این موضوع را تایید کرد! این شایعه شوری را در دل علاقه مندان به بازی Titanfall انداخت! یک بازی تیر اندازی که به صورت رایگان بروز رسانی میشود و برا ی همیشه نیز رایگان می ماند. این بروز رسانی میتوانست سود بسیار زیادی را برای respawn داشته باشد.  قیمت  برای هر نسخه بروز رسانی شده بازی  در آمریکا  ۱۰ $ و در انگلستان ۷ £ باشد ولی respawn از این سود گذشت. این کار respawn بدون دلیل نیست و به بازار یابی این بازی بسیار کمک میکند.
خبر دوم: نسخه ی دوم این بازی در حال ساخته شدن است!
یکی از جالب ترین اتفاقات دنیای بازاریابی این است که سازمان ها با استفاده از خدمت های رایگان خود میخواهند مشتریان بیشتری را برای محصول  خود جذب کنند. شرکت respawn هم از این تکنیک استفاده کرده است.
دانلود رایگان محتوای این بروز رسانی برای تمام کسانی که این بازی را برای  Xbox Oneو Xbox 360 و PC خریداری کرده اند موجود است. این بخشی از سخنانی بود که سازندگان Titanfall گفته بودند.
پنجشنبه Zampella تایید کرد که تیمش در حال کار کردن بر روی پروژه Titanfall 2 هستند. از جمله مسائلی که برای Zampella در ساخت بازی بسیار مهم است سرعت و جزئیات است.titan fall2 به احتمال زیاد بر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکی وان و به احتمال زیاد بر روی کامپیوتر منتشر میشود.

Zampella جنگ های بسیار مدرن را در بازی های خود شبیه سازی کرده است و می خواهد تا  بازی باز تجربه ای بسیار مدرن از این جنگ ها  داشته باشد.

[منبع:gamespot]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *