بازی League of Legends آماده میشود تا بر روی سیستم عامل های جدید اجرا شود

بازی League of Legends آماده میشود تا بر روی سیستم عامل های جدید اجرا شود
  • 1393/12/29
  • سامان گوهری
  • 0
افزایش MOBAs ها ی بازی برای دستگاه های تلفن همراه به نظر کاری عاقلانه به نظر میرسد. این ایده توسط توسعه دهندگان بازی League of Legends در حال انجام است. مانند MOBAs جدیدی که برای پلتفرم آی او اس منتشر شد که توسعه دهندگان این بازی این را وعده دادند که این MOBAs برای اندروید هم به بازار ها می آید. در اینجا یک سوال به وجود می آید که چرا این نسخه برای کامپیوتر ها به بازار نمی آیند و چرا این نسخه ها فقط برای پلتفرم های همراه شایع شده است؟
در حالی که دقیقا مشخص نیست  که چه پلتفرم هایی میتوانند بازی DotA 2 را اجرا کنند  ولی ما احتمال میدهیم این بازی بر روی سیستم عامل هایی معروف به بازار ها می آید. قهرمانان و شخصیت های جالب این بازی بسیاری از بازی باز های حرفه ای را به سمت خود جذب کرده است و بسیاری از افرادی که به نقد بازی هایی حرفه ای می پردازند به تعریف و تمجید این بازی پرداخته اند و به عالی بودن این بازی اعتراف کرده اند یکی از معروف ترین منتقدان بازی اعتراف کرد که این بازی در نوع خود واقعا بی نظیر است!

Dota-2-Burning-Wallpaperدیروز مایکروسافت اعلام کرد که احتمال اینکه این بازی بر روی ویندوز ۱۰ اجرا شود و بر روی بازار رسمی آن قرار بگیرد بسیار زیاد است ولی هنوز به صورت قطع نیست و نیاز به یک سری گمانه زنی دارد و امکان دارد بازی برای سیستم عامل های ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ مایکرو سافت قرار بگیرند . مایکرو سافت در حال تنظیم یک قرار داد بسیار رسمی است که باید دید که توسعه دهندگان بازی با این قرار داد موافقت میکنند یا خیر.

این یکی از مهم ترین قرار داد هایی است که توسعه دهندگان این بازی باید آن را امضا کنند.

[منبع:ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *