روزنگار ؛ قطعی سیمکارت‌های فاقد کد ملی/ معرفی گوشی‌های اقتصادی و بیشتر

روزنگار ؛ قطعی سیمکارت‌های فاقد کد ملی/ معرفی گوشی‌های اقتصادی و بیشتر
  • 1394/1/3
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای LG G2 در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ منتشر میشود

LG-G2-lollipop

ال جی از ماه ژانویه گذشته شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای تلفن هوشمند Lg G2 در کره جنوبی نمود. پس از یک مدت تقریبا طولانی، کاربران هندی نیز می توانند آپدیت یاد شده را برای دستگاه خود دریافت کنند که طبق اخبار منتشره قرار است در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ منتشر گردد. اکانت رسمی توییتر ال جی هند، ساعاتی پیش این خبر را ارسال کرده و در آن اعلام نموده که اندروید ۵ ابنبات چوبی در بازه زمانی یاد شده برای  G2 منتشر خواهد شد.

سیم کارت های فاقد کد ملی در هشتم فروردین به طور کامل قطع می شود

farhangnews_112344-316913-1422692194

به گزارش گویا آی تی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای آخرین بار رگولاتوری، یک هفته مهلت برای اعلام کد ملی مالکان این سیم‌کارتها در نظر گرفت و در صورتی که اقدام نکردند پس از پایان مهلت، ارتباط سیم‌کارت های فاقد هویت به طور کامل قطع خواهد شد. این اقدام برای جلوگیری از استفاده غیر قانونی بعضی مشترکان از این سیم کارت ها و برای ساماندهی سیم کارت های بی نام و نشان صورت گرفت تا هویت سیم کارت هایی که اطلاعات ناقصی دارند، آشکار شود.

مرسدس تا سال ۲۰۱۷، ۱۰ مدل خودروی هیبریدی برقی تولید خواهد کرد

Germany Frankfurt Auto Show

پس از ورود به بازار خودروهای هیبریدی برقی، مرسدس بنز آماده است تا با تمام توان وارد رقابت در این بخش شود. این شرکت خودروسازی فصد دارد ۱۰ مدل هیبریدی برقی بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ تولید کند که یعنی به طور میانگین، هر چهار ماه یک بار شاهد عرضه یک مدل جدید خواهیم بود.

۱۵ تلفن هوشمند با قیمتی به صرفه

moto-x-2-hero

وقتی که درباره تکنولوژی صحبت می کنیم، خیلی از افراد عقیده دارند نباید روی وسایلی که می توانند تنها در چند ماه قدیمی شوند هزینه زیادی کرد. اما همین افراد هم از یک تلفن هوشمند انتظار دارند دارای بهترین کیفیت، مجموعه ای کامل از برنامه ها و سرعت پردازش بالا باشد. آیا می توان تلفن هوشمندی پیدا کرد که در کنار قیمت مناسب، بتواند این نیازها را برطرف کند؟ جواب مثبت است. در حال حاضر دستگاه هایی در بازار وجود دارند که بدون حذف ویژگی های عمده و تحمل لگ های ریز و درشت، تجربه ای عالی از کار با تلفن های هوشمند را ارائه می دهند، دارای دوربین های خوبی هستند و حتی برخی از آنها در طراحی هم حرف های زیادی برای گفتن دارند. در ادامه به معرفی ۱۵ تلفم هوشمند با سیستم عامل های اندروید و ویندوزفون خواهیم پرداخت. این دستگاه ها در مقابل امکاناتی که ارائه می کنند از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا میدانید اولین تلفن همراه خورشیدی را سامسونگ ساخته؟

۱

امروزه هزاران مدل مختلف تلفن همراه ساخت سامسونگ وجود دارد. از گوشی های بسیار سطح پایین گرفته تا بالارده ترین تلفن های هوشمند سری گلکسی. تلفنی که امروز می خواهیم در موردش صحبت کنیم مدتا پیش توسط این شرکت تولید شده ولی به احتمال زیاد شما هم نمیدانستید که اولین گوشی همراه خورشیدی را سامسونگ تولید نموده.

قابلیت تماس صوتی WhatsApp برای اندروید همگانی شد

WhatsApp Voice

پیش از این و طی ماه گذشته شنیده بودیم که قابلیت تماس صوتی اپلیکیشن واتزاپ برای تعدادی از کاربران فعال شده است ولی حالا خبر بهتر آن است که این قابلیت، برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته است. البته این موضوع را هم باید گفت که تا رفع شدن بعضی نقاطِ ضعفِ موجود در مراحل اولیه، همه افراد نیز نمی توانند به راحتی از این قابلیتِ منحصر به فرد استفاده نمایند. به عنوان مثال، باید آخرین نسخه به روز شده این اپلیکشن بر روی دستگاه شما نصب شده باشد که همان نسخه ۲٫۱۱٫۵۳۱ خواهد بود؛ هر چند زمزمه هایی مبنی بر پشتیبانی از قابلیتِ تماس صوتی در نسخه ۲٫۱۱٫۲۵۸ هم شنیده شده است.

اسکیت برد هایی بدون برد

اسکیت برد هایی بدون برد

گاهی اوقات وسیله های عجیبی را در صفحات مجله های تکنولوژی می بینیم که باعث تعجبمان می شوند. اسکیت برد بدون برد هم یکی از این وسیله های عجیب و غریب است. با دیدن عکس های متوجه می شوید که این وسیله هیچ شباهتی به اسکیت بردهایی که تا به حال دیده اید ندارد. این اسکیت برد جادویی از دو چرخ ۱۰ اینچی با محل قرار گرفتن پاها درونشان تشکیل شده اند.

دسترسی و بازیابی به فایل های خراب شده آفیس

دسترسی و بازیابی به فایل های خراب شده آفیس

ذرد از دست دادن داده ها می تواند برای همه ما اتفاق بیافتد. در دنیای ایده آل ما همه از داده هایمان پشتیبان میگیریم، اما همیشه چنین نیست. اگر شما یک فایل آفیس خراب دارید و باز نمی شود، نگران نباشید. ممکن است یک راه برای نجات آن وجود داشته باشد. شما می توانید بار ها از روش های مختلف برای بازیابی تلاش کنید. گاهی اوقات، بطور هوشمند آفیس می تواند فایل های خود را تعمیر کند، در حالی که بارهای دیگر، شما ممکن است نیاز داشته باشید به برخی از برنامه های third-party اعتماد کنید و یا مهارت های کارآگاهی خود برای شکار کردن کردن کپی دیگری از داده ها بکار گیرید.

در این ساعت به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین اخبار حوزه فناوری منتشر شده امروز را برایتان مرور کردیم. همچنین می توانید در زیر لینک سایر مطالبی که امروز در گویا آی تی منتشر شده اند را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

توسعه Blackberry Leap توسط FCC متوقف شده است

یک تصویر دیگر از Sony Cosmos به بیرون درز کرد: یک گوشی سلفی-محور با دوربین جلو

گوشی هوشمند شما چه نسخه ای از اندروید را اجرا می‌کند؟ [نظرسنجی]

ممکن است سامسونگ امکان حذف اپلیکیشن‌های پیشفرض Galaxy S6 و S6 edge را فراهم کند

تلفن هوشمند Galaxy S6 و S6 Edge در هند عرضه شدند

تصاویر جدید از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند، چگونگی پیگیری فعالیت فیزیکی کاربران را نمایش می دهند

TuneIn رادیو اینترنتی را به Android Auto می‌آورد

خطر ابتلا به سرطان رحم را با قهوه کاهش دهید

علاقه مندان به بازی های ترسناک آماده باشند bloodborne در راه است!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *