پیام‌رسانی صوتی در Xbox One با بروزرسانی جدید از راه خواهد رسید

پیام‌رسانی صوتی در Xbox One با بروزرسانی جدید از راه خواهد رسید
  • 1394/1/10
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت می خواهد کاری کند تا گیمرهای کنسول محبوب بازی اش دسته بازی را رها نسازند! بروزرسانی جدید قرار است برای Xbox One عرضه گردد که قابلیت ارسال پیام صوتی را برای دارندگان آن به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر است که این ویژگی یکی از مواردیست که توسط کاربران زیادی درخواست داده شده بود.

امکان جدید مورد بحث به کاربران اجازه می دهد تا با دستورات صوتی بتوانند پیام های صوتی را از طریق اپلیکیشن مخصوص پیامرسان ارسال کنند. کاربران اکس باکس وان می تواند بروزرسانی یاد شده را در اواخر ماه آوریل دریافت کنند.

با دوبار تپ بر روی دکمه Xbox، ضبظ پیام صوتی شروع می شود و سپس می توان آن را به مخاطبان مورد نظر ارسال نمود. این پیام ها را می توان بین اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ تبادل نمود.

۹۴۶۰۰۲c9-dfc7-44fe-b20a-abf175c49d42

سرورهای اختصاصی ‌ای برای این ویزگی در نظر گرفته شده اند که باعث خواهند شد تا پیام ها همیشه با سرعت، کیفیت و با امنیت بالا ارسال شوند و زمان وقفه در چت ها و پیام رسانی ها به حداقل ممکن برسد. همچنین یک Feed خبری از فعالیت های کاربرد در این بخش در دسترس خواهد بود تا بتوان فعالیت در حال انجام را در نظر گرفت. استفاده از سرورهای اختصاصی برای بخش پیام ها به این دلیل هم هست که بتوان از اپلیکیشن چت زنده نیز بهره برد. یعنی به صورت زنده و همزمان می توانید با کاربران دیگر با ویژگی مورد اشاره به تبادل پیام صوتی بپردازید.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *