none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی
  • 1394/1/18
  • مریم موید
  • 0

none* نام یک بازی پازل اندرویدی است که خب، هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند چیست. تمام چیزی که بازی در اختیارتان میگذارد یک سؤال است و یک کیبورد. همین! این سؤال می‌تواند هر چیزی باشد، از یک جمع و تفریق ساده گرفته، تا ارتباط کلمات، اعداد و… . هر بار که جواب صحیح را بدهید به مرحله‌ای بالاتر می‌روید. سؤال‌های این برنامه به‌صورت اتفاقی چیده شده‌اند و نمی‌توان حدس زد سؤال بعدی در چه زمینه‌ای خواهد بود و این غافلگیری، خود بر جذابیت بازی می‌افزاید.

برای شروع، کافی است این بازی رایگان را دانلود کرده و بازکنید. همین‌که وارد شدید، برنامه اولین سؤال را از شما می‌پرسد.

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

همان‌طور که می‌بینید، اولین سؤالی که سر راه ما قرار گرفت یک عملیات جمع ساده بود. اما با رد کردن این مرحله، سؤال بعدی درزمینه‌ای غیر عددی مطرح شد و پرسید که ترکیب آبی و زرد چیست:

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

بعد شرایط کمی پیچیده‌تر شد و سؤالی درزمینهٔ ارتباط کلمات مطرح شد. C3PO شما را یاد چه چیز می‌اندازد؟ خب اگر از طرفداران جنگ ستارگان باشید این سؤال برایتان مانند آب خوردن است.

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

هر وقت جوابی برای سؤال مطرح‌شده نداشتید، به‌جای پاسخ، گزینه none* را انتخاب کنید، تا بازی به پایان رسیده و امتیاز شما جمع زده شود. می‌توانید این امتیاز را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و مقایسه کنید. خود من در مرحله ۷ متوقف شدم.

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

هرچقدر بیشتر بخواهیم درباره این بازی و سؤالات مطرح آن صحبت کنیم، بیشتر مزه بازی از بین می‌رود. بهترین راه برای لذت بردن از آن، این است که بی‌مقدمه آن را دانلود کرده و شروع کنیم به بازی.

این بازی، بازی عجیبی است. همین غیرقابل‌پیش‌بینی بودن است که جذابش کرده . ازآنجاکه هیچ جریمه‌ای برای پاسخ‌های اشتباه وجود ندارد، می‌توانید هرچه به ذهنتان می‌رسد را بنویسید و هرچند بار که می‌خواهید امتحان کنید تا بالاخره جواب پیدا شود. این امکان، برنامه را بی‌اندازه اعتیادآور می‌کند.

در این بازی هیچ قانون خاصی وجود ندارد، جز اینکه جواب صحیح را بدهید. البته گفتنش ساده است، کافی است شروع کنید به بازی، تا ببینید چطور ذهنتان درگیر می‌شود.

امتیازات:

  • سرعت (۴ از ۵): برنامه در کل ازنظر سرعت مشکل خاصی ندارد، اما بد نبود اگر سرعت عملکرد کیبورد کمی بالاتر بود.
  • ویژگی‌ها(۴ از ۵): درست است که برنامه ویژگی‌های متنوعی ندارد، اما ماهیت بازی همین سادگی و چالش‌برانگیز بودن است.
  • پس‌زمینه (۴ از ۵): انتخاب پس‌زمینه سیاه‌وسفید، همخوان با حال و هوای چالش‌برانگیز برنامه است.
  • درمجموع (۴ از ۵): شاید این بازی به ذائقه همه خوش نیاید، اما افرادی که به دنبال یک بازی فکری متفاوت و چالش‌برانگیزند حتماً توجهشان جلب خواهد شد.

مزایا:

  • نحوه بازی بسیار ساده است و نیازی به یادگیری ندارد.
  • کاملاً رایگان بوده و خریدی ضمن برنامه ندارد.
  • هر بار که اپ را ببندید از جایی که بودید ادامه می‌دهد.
  • چالشی واقعی و غیرقابل‌پیش‌بینی است.

معایب:

  • طبق روال برنامه‌های رایگان، در این برنامه نیز تبلیغاتی گنجانده‌شده که ممکن است از حال و هوای بازی بیرونتان آورند و باعث ناراحتی باشند.

none* یک بازی چالش‌برانگیز و غیرقابل‌پیش‌بینی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *