روتر ۳۰ دلاری هوآوی با پردازنده دو هسته ای اما نه با سیستم عامل اندروید

روتر ۳۰ دلاری هوآوی با پردازنده دو هسته ای اما نه با سیستم عامل اندروید
  • 1394/1/18
  • مجتبی
  • 0

سال گذشته در نمایشگاه CES شرکت چینی هوآوی از اولین روتر خانواده Honor رونمایی کرد که Huawei Honor Cube نام داشت. این روتر با سیستم عامل اندروید کار می کرد و از هارد درایوی داخلی بهره می برد. حالا شرکت یاد شده بر روی یک مدل ارزانتر ظاهرا کار کرده که فقط ۳۰ دلار قیمت دارد و نامش Glory است.

این محصول از پردازنده ای دو هسته استفاده می کند و از شبکه های وای فای دو بانده از نوع Wi-Fi a/b/g/n/ac پشتیبانی به عمل می اورد.

gsmarena_002

پردازنده روتر مورد اشاره شامل هسته هایی از نوع Cortex-A9 است و فرکانس کاری هر کدام از انها بر روی ۱ گیگاهرتز تنظیم شده. البته این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره نگرفته و ۱۲۸ مگابایت هم حافظه رم پردازشی دارد. بخش هارد درایو داخلی مدل قبلی نیز در این دستگاه وجود ندارد. اندازه روتر مورد بحث ۹۰ در ۹۰ در ۹۰ میلیمتر است و اندازه ۲/۵ اینچی اش به قدری کوچک هست تا در همه جا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

روتر Glory از پورت USB 2.0 پشتیبانی می کند و نیز مجهز به پورت WAN و LAN است. این محصول همچنین از سیستم امنیتی داخلی beamforming بهره گرفته که توسط اپلیکیشن HiLink می توان به آن دسترسی داشت و نیز تنظیمات مورد نظر را اعمال نمود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *