بازی GTA 5 برای کامپیوتر همیشه در برنامه راک استار بوده است

بازی GTA 5 برای کامپیوتر همیشه در برنامه راک استار بوده است
  • 1394/1/25
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید بازی سرقت بزرگ اتومبیل ۵ در این ماه برای کامپیوتر نیز منتشر می شود و چیزی که در آن هیچ شیکی وجود ندارد استقبال گیمر های کامپیوتر از این بازی است. اما دوره زمانی در دسترس بودن نسخه کامپیوتر سوال شده بود. اما حال با توجه به گفته های کارکنان راک استار توسعه GTA 5 برای کامپیوتر نیز همیشه در برنامه بوده است.

rockstar-gta5-freebie

صحبتی که با گیمرهای کامپیوتر توسط کارمندان راک استار انجام شده است به شرح زیر می باشد:

ما همیشه به دنبال  این بوده ایم که GTA 5 را برای کامپیوتر به ارمغان بیاوریم. ما از روز اول برای ساخت نسخه پی سی برنامه ریزی کرده بودیم و راه حل های فنی بر مبتنای واقعیت است. با این حال تیم توسعه دهنده گان تصمیم گرفتند که تمرکز تلاش خود را در ابتدا روی نسخه کنسول بگذارند و به همین دلیل انتشار نسخه پی سی به تعویق افتاد.

در حالی که ما توسعه نسخه پی سی را زودتر آغاز کرده بودیم تصمیم به تمرکز پخش عمده روی پلی استیشن ۳  ایکس باکس ۳۶۰ شد و بعد از آن هم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در اولیت بودند. اما خوب اوایل از نسخه پی سی هچ صحبتی نشده بود.

مدتی پیش پس از این که راک استار اعلام کرد نسخه پی سی این بازی وجود نخواهد داشت گیمر های پی سی یک درخواست با میلیون ها امضا برای راک استار ارسال کردند و تاریخ انتشار رسمی آن به ۱۴ آوریل نیز افتاده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *