اسمارت فون Xiaomi Mi Note Black با قیمت ۴۰۰ دلار آمریکا معرفی شد

اسمارت فون Xiaomi Mi Note Black با قیمت ۴۰۰ دلار آمریکا معرفی شد
  • 1394/1/28
  • علی رضاپور
  • 0

نسخه ی اصلی (اورجینال) Xiaomi Mi Note سفید رنگ می باشد و نسخه های چوبی رنگ و صورتی نیز در چین به دست مصرف کننده رسیده بود. امروز کمپانی تولید کننده ی این اسمارت فون که یک تازه وارد در دنیای شرکت های تولید کننده ی کالای دیجیتال می باشد، گزینه ی دیگری به Xiaomi Mi Note افزود؛ یعنی رنگ سیاه.

نسخه ی سیاه رنگ این اسمارت فون با قیمت ۲۴۷۷ CNY (واحد پول چین) یا به عبارتی دیگر ۴۰۰ دلار معرفی شد. نسخه ی چوبی رنگ همین مدل با قیمتی معادل ۳۷۰ دلار آمریکا به دست مصرف کننده رسیده بود. یکی از نکات جالب توجه این است که نسخه ی سیاه Xiaomi Mi Note ، دارای دهمین آلبوم Jason Zhang ، خواننده ی مشهور چینی، می باشد. این خواننده در سال ۲۰۰۴ پس از این که در اولین دوره ی مسابقه ی خوانندگی My Show برنده شد، به ستاره ی چینی ها مبدل گشت. در واقع می توان این خواننده  Kelly Clarkson کشور خود است.

Xiaomi-Mi-Note-bamboo-version-PCPop-image_5

صفحه نمایش این اسمارت فون یاد شده ۵٫۷ اینچ با رزولوشن (وضوح) ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد. چگالی پیکسل یا به عبارتی دیگر پیکسل در هر اینچ این صفحه نمایش ۳۸۶ می باشد. Xiaomi Mi Note با داشتن یک پردازنده ی چهار هسته ای Snapdragon 801 با فرکانس کاری ۲٫۵ گیگا هرتز یکی از بهترین ها در خانواده ی خود است. پردازنده ی این اسمارت فون از یک Adreno 330 گرافیکی نیز بهره می برد. RAM سه گیگا بایتی هم یکی دیگر از ویژگی های Mi Note محسوب می شود. این دستگاه از لحاظ حافظه ی داخلی مشکلی ندارد و با وجود یک حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اصلا نیازی به سوکت micro SD نیست.

دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل می باشد. همچنین شما می توانید سلفی هایتان را با دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی بگیرید. یکی از حائز اهمیت ترین خصیصه های آن، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر در ساعتی است. از جمله ویژگی های نرم افزاری Mi Note می توان از نسخه اندروید ۵٫۰ نام برد که از پیش نصب شده است و قابل ارتقاء نیز است. رابط کاربری (UI) نیز MI 6 می باشد.

این اسمارت فون یکی از بهترین های خانواده ی Xiaomi بوده است؛ البته نسخه ی بهتری هم هستند اما به دلیل قیمت مناسبش، می توان آن را بهترین نامید.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *