ASUS ZenWatch 2 در دو نوع مردانه و زنانه

ASUS ZenWatch 2 در دو نوع مردانه و زنانه
  • 1394/2/8
  • علی رضاپور
  • 0

حدوداً یک سال پیش بود که کمپانی Asus ساعت های هوشمند خود را رونمایی کرد. ساعت های هوشمند این کمپانی یکی از بهترین و زیبا ترین نمونه های موجود در بازار می باشند؛ البته تا اکنون. با گویا آی تی همراه شوید.

نسخه ی ابتدائی ZenWatch دارای بند چرمی بود که با استقبال شدیدی روبرو شد. باید ببینیم که نسخه ی دوم آن چه ویژگی هایی خواهد داشت؛ بدون شک از نسخه ی اول خود بهتر است. اگر منتظر هستید که این ساعت هوشمند روانه ی بازار شود، باید تا سال ۲۰۱۶ صبر کنید. چون طبق یک منبع موثق به نام NDTV Gadgets بر اساس گفت و گویی که با یکی از مدیران این شرکت  به نام Jerry Shen داشته است ادعا کرده است که ساعت های هوشمند ASUS ZenWatch 2 در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهند شد. این بدان معناست که تاکنون ASUS هیچ برنامه ای برای سال ۲۰۱۵ ندارد. البته احتمال دارد که این کمپانی در جهت رقابت با سایر شرکت ها ، گجت های پوشیدنی (wearables) دیگری را روانه ی بازار کند اما مهم ترین مقوله ای که Asus روی آن تمرکز دارد ساعت های هوشمند ZenWatch 2 می باشد.

Asus-ZenWatch-Review-TI

Shen در ادامه اظهار کرد که ساعت های هوشمند ZenWatch 2 در دو نوع مردانه و زنانه طراحی شده است. البته کارشناسان حوزه ی فناوری اطلاعات هیچ لزومی برای این کار نمی بینند که ساعت ها در دو نوع مردانه و زنانه باشد. البته لازم به ذکر است که در دو نوع آن شاید اندازه ی بدنه ، بند آن و یا ویژگی های دیگری متفاوت باشد که بسیار جالب خواهد بود.

کمپانی ASUS اذعان داشت که هم اکنون در حال کار بی وقفه بر روی این ساعت ها می باشد. طبق گفته ی این شرکت، یکی از نکات جالب توجه ZenWatch 2 این است که باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت ها طرفیت بسیار بیشتری دارند.

[منبع: Uber Gizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *