گوگل گلس با نسخه ۲٫۰ بازخواهد گشت

گوگل گلس با نسخه ۲٫۰ بازخواهد گشت
  • 1394/2/8
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

شاید به نظر برسد عمر گوگل گلس به پایان رسیده است، اما در واقع این طور نیست: شرکت Luxottica که در زمینه ساخت عینک در ایتالیا فعال است – و بیشتر به عنوان شرکت سازنده مارک های معتبر Ray Ban و Oakley شناخته می شود – تائید کرده است که در حال همکاری مشترک با گوگل برای تولید نسخه ۲٫۰ از عینک این شرکت است.

به گفته وال استریت ژورنال، مدیر عامل شرکت Luxottica در همایشی عمومی در میلان ایتالیا بیان کرده است که “در حال کار بر روی نسخه دوم از گوگل گلس هستند که در دست طراحی است”. یکی از سخنگویان گوگل به وال استریت ژورنال گفته است که “تیم جدید، سخت در حال کار بر روی آینده این محصول هستند”. شاید این اظهار نظرها بتوانند آینده عینک پر سر و صدای گوگل را روشن کنند.

google-glass-blue

همان طور که حتما به یاد دارید، گوگل برنامه Glass Explorer را در ژانویه (دی ماه) امسال متوقف کرد و آن را تحت هدایت مدیر عامل شرکت Nest یعنی تونی فادل قرار داد. برخی گمان می کنند که این پروژه به پایان راه خود رسیده، اما بنا به گفته گوگل این کار “آغاز مرحله بعدی گوگل گلس و خارج کردن آن از حالت نمونه اولیه و در نهایت آماده سازی آن برای عرضه به مصرف کنندگان” است. خوشبختانه، بخشی از این تصمیم گوگل در همکاری با ایتالیایی های خوش پوش است که باعث می شود خیالمان از بابت ظاهر نسخه بعدی اندکی راحت تر باشد!

[منبع: Gizmodo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *