آپدیت پشتیبانی از ۲ ترابایت هارد دیسک برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد

آپدیت پشتیبانی از ۲ ترابایت هارد دیسک برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد
  • 1394/2/12
  • مبين
  • 1

اگر اخبار گویا آی تی را دنبال کرده باشیدحتما از این خبر آگاه هستید که مایکروسافت حدود سه هفته قبل اعلام کرد با انتشار آپدیت جدید برای ایکس باکس ۳۶۰ به کاربران اجازه می دهد تا ز هارد درایو ۲ ترابایتی نیز برای ذخیره سازی داده ها در کنسول خانگی خود استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت امروز آپدیت جدید ایکس باکس ۳۶۰ را منتشر کرد که پشتیبانی از هارد دیسک ۲ ترابایتی را به همراه برخی ویژگی های دیگر به ارمغان آورده است. آخرین به روز رسانی ایکس باکس ۳۶۰ کاربران را قدر می سازد با اتصال هر نوع USB هارد دیسک خارجی تا سقف ۲ ترابایت برای اضافه کردن به حافظه ذخیره سازی این کنسول برای بازی ها و دیگر داده ها استفاده کنند.

Xbox-360-Update

دیگر ویژگی های آخرین آپدیت نرم افزاری ایکس باکس ۳۶۰ شامل مشاهده سابقه خرید شماست. یعنی می توانید در بخش Settings > Account >Purchase History لیست خریدهایی را که تا به حال انجام داده اید را ببینید.

مایکروسافت همچنین یک حالت برای  بازیابی رمز عبور کاربران اضافه کرده است که کاربران با زدن کلید Forgot your password؟ می توانند از آن در زمان ورود به کنسول  استفاده کنند. همچنین امکان مشاهده آمار شبکه برای سرعت و سرعت آپلود نیز امکان پذیر است که از منوی Settings> System > Network Settings and selecting your network, و سپس Network Statistics قابل دسترسی است.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *